blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
problem s curve http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=311 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Slange [ stř zář 08, 2004 4:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | problem s curve |
Prave sa snazim urobit planetu ktora by obiehala okolo slnka. Ma obiehat po kruhovej drahe. Skusal som to urobit cez curve ale vzdy urobi iba jeden obeh a potom skonci ![]() |
Autor: | tol [ stř zář 08, 2004 4:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Zanimuj Path IPO té křivky a tu ipo křivku zacykluj (Curve-Interpolation mode-Cyclic) - teď jsem to vyzkoušel a funguje to ![]() |
Autor: | Slange [ stř zář 08, 2004 4:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ako mam zanimovat path ipo? |
Autor: | tol [ stř zář 08, 2004 5:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Slange píše: Ako mam zanimovat path ipo?
Vlož planetu, vlož křivku, parentuj tak, aby planeta obíhala po křivce (vyber z volby Normal paretn, Follow path při parentování to Follow path). Tak, teď si rozděl 3D okno na dvě a v tom pravém zapktivuj Ipo editor (viz ten můj poslední článek o UV texturování hlavy, pokud nevíš, jak rozdělit okno) V IPO editoru klepni na tlačítko Object- vyjedou další volby jako Material, Vertex apod. Vyber Path- zde budeš IPO křivkou animovat rychlost pohybu objektu po cestě (křivce v 3D okně)- Podobně jako bys vkládal nový vertex klepni LMB do IPO editoru se stisknutým Ctrl - vložíš IPO křivku s jedním kontrolním bodem. Klepni tam s Ctrl ještě jednou- vložíš druhý kontrolní bod. Vyselektuj tu IPO křivku, skoč do Edit módu a vyselektuj první konktrolní bod. Zmáčkni N a nastav x=0, y=0. Totéž uděle j s druhým a nastav x=100, y=1.0. Klepni v IPO editoru na tlačítko Curve a z menu vyber Extend mode (sorry, posledně jsem si to spletl) a vyber Cyclic. Teď by objekt měl po cestě obíhat pořád dokola:) |
Autor: | Slange [ stř zář 08, 2004 5:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Dakujem ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |