blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Ohyb objektu
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=3231
Stránka 11

Autor:  ententeak [ stř črc 26, 2006 9:14 pm ]
Předmět příspěvku:  Ohyb objektu

Já jsem v Blenderu teprve začátečník, tak bych chtěl poradit:
Mám určitej objekt (3D), kterej potřebuju ohnout (směrem dolů)... Objevil jsem i zde na stránkách videotut na tvarování objektu pomocí křivky, ale:
1) je příliš rychlej
2) nevím co kdy zmáčknout, aby mi vyjely cílený nabídky....
tak prosím poraďte jak na to. Předem dík

Autor:  pedu [ čtv črc 27, 2006 7:32 am ]
Předmět příspěvku: 

Treba si vybrať objekt (RMB), potom aj krivku (Shift RMB).

Ctrl-P urobí "Parenting", teda posledný objekt je rodičom, ktorý rozhoduje o deťoch.

Z menu vybrať Curve deform.

(Objekt musí byť rozdelen dostatočný počet "facov", aby to bolo pekné.)

Autor:  pedu [ čtv črc 27, 2006 7:32 am ]
Předmět příspěvku: 

Treba si vybrať objekt (RMB), potom aj krivku (Shift RMB).

Ctrl-P urobí "Parenting", teda posledný objekt je rodičom, ktorý rozhoduje o deťoch.

Z menu vybrať Curve deform.

(Objekt musí byť rozdelen dostatočný počet "facov", aby to bolo pekné.)

Autor:  pedu [ čtv črc 27, 2006 7:34 am ]
Předmět příspěvku: 

Sorry - poslal som to 2x, lebo PHP vyhadzuje chybu, tak som myslel, že to neprešlo.

Chyba je však pri odosielaní mailu.

Autor:  ententeak [ čtv črc 27, 2006 2:24 pm ]
Předmět příspěvku: 

díky
A teď:
1) Jak se zase tý pomocný křivky zbavim? Překáží tam.
2) Když dám duplikovat "nově ohnutý" objekt, tak místo toho, abych ho mohl posouvat, tak se zmenšuje, co s tím? konkrétně by to tedy mělo být křídlo od letounu a chci aby bylo na levý i pravý půlce stejný....

Autor:  Pitris [ čtv črc 27, 2006 8:42 pm ]
Předmět příspěvku: 

1+2) F9 pak v menu "Modifier", stiskni "Apply", krivku smazej a ted kopiruj...

Autor:  ententeak [ čtv črc 27, 2006 10:19 pm ]
Předmět příspěvku: 

díky moc

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/