blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Halo v yafray
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=3980
Stránka 11

Autor:  pedu [ stř lis 15, 2006 10:28 am ]
Předmět příspěvku:  Halo v yafray

Fungujú v yafrai halo materiály? Slniečko z halo bodu mi internal pekne urobí, ale yaf nič (nehovoriac o časticiach a pod.)...

Autor:  postolka [ stř lis 15, 2006 11:14 am ]
Předmět příspěvku: 

No, bohuzel nepodporuje. Do urcite miry to muzes nahradit pomoci plane odvracene vzdy ke kamere napr. pomoci constraint TrackTo ( - billboardem) s nejakou vhodnou texturou. Funguje to i u particle systemu, ale tam bude zrejme problem s rendrovanim (a alphou), protoze to bude priserne pomale.
Nekdy je celkem dobre vyrendrovat samotne efekty zvlast v internalu a do yafraye je zakomponovat postprocesem, to chce ovsem vedet jak na to :D.

Autor:  pedu [ stř lis 15, 2006 1:25 pm ]
Předmět příspěvku: 

Škoda. Yafray pekný, ale akonáhle treba aspoň trochu častíc, musím ho zanechať.

Autor:  kareem [ stř lis 15, 2006 4:39 pm ]
Předmět příspěvku: 

A nebo halo muzes taky udelat v samotnem 2d editoru a nemusis renderovat nic zvlast. Myslim ze v GIMPu je i nejaký filtr na to, ted presne nevim.

Autor:  pedu [ stř lis 15, 2006 4:52 pm ]
Předmět příspěvku: 

To hej - keď som to potreboval rozmýšľal som, že to vyrenderujem v internale s alfa pozadím a dám ako textúru... Ale nakoniec som tak prerábal a prerábal scénu, že z nej vznikol zamračený deň bez slnka :-)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/