blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Armatury, pozicie
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=4368
Stránka 11

Autor:  Slange [ ned úno 25, 2007 1:23 am ]
Předmět příspěvku:  Armatury, pozicie

Mam dost velky problem s kostami. :cry:
Naklucujem na jednom frame kostru, prejdem na dalsi frame a snazim sa pohybovat kostami, ale nech robim cokolvek stale sa vratia do povodnej pozicie, takze dalsie kluce vlozit nemozem. Neviete kde robim chybu, lebo ja som z toho uz uplne blby. :huh:

Autor:  taby [ ned úno 25, 2007 8:22 am ]
Předmět příspěvku: 

Hm, nemůžeš poslat soubor? pokud to tedy není nic tajného. :wink:

Autor:  bobbin [ ned úno 25, 2007 11:51 am ]
Předmět příspěvku: 

Taby píše:
Hm, nemůžeš poslat soubor? pokud to tedy není nic tajného. :wink:


Ze by soutezni animace pro Intro konference ? :wink:

Autor:  Slange [ ned úno 25, 2007 12:15 pm ]
Předmět příspěvku: 

bobbin píše:
Taby píše:
Hm, nemůžeš poslat soubor? pokud to tedy není nic tajného. :wink:


Ze by soutezni animace pro Intro konference ? :wink:

To nie je ono, ale aj tak je to tajne. Bohuzial .blend zatial poslat nemozem.
Ale ak to stihnem tak nieco z toho uvidite uz na konferencii. :wink:

Autor:  bobbin [ ned úno 25, 2007 3:15 pm ]
Předmět příspěvku: 

nemusi posilat cely model, posli akorat kosti...
a pokud by to z nich slo poznat, tak posli jenom "vyrez" z kostry - afektovane kosti... pokud to pujde...

pokud to chapu dobre, tak na framu2 zaklicujes novou polohu kosti, potom prejdes na dalsi frame (3), ulozis dalsi polohu, a kdyz se vratis na frame2, tak je tam zpet poloha, jako na framu1 ?

Autor:  Genom [ ned úno 25, 2007 3:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

ne...nejde to ani zaklíčovat...armatura se odtrhne od objektu a vrátí se na původní pozici...

Autor:  Slange [ ned úno 25, 2007 3:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

Skusim to rozpisat v krokoch:
1. frame - naklucujem poziciu kosti

prejdem na 2. frame - pohybujem/rotujem/zvacsujem kost,
ked potvrdim (lavym mysitkom, enterom ...) tak kost neostane na upravenej pozicii ale vrati sa na poziciu aka je na 1. frame, STALE :cry: takze 2. frame nemozem naklucovat lebo by som klucoval to iste co je na 1. frame

ak do sceny naimportujem len kostru tak to funguje v pohode, ale nefunguje to v povodnej scene

Autor:  Slange [ pon úno 26, 2007 11:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

Musim velmi, velmi podakovat monerovi za vyriesenie problemu.

Poradim len jednu vec. Ked nieco prestane fungovat, tak mazte vsetky objekty ktore nepotrebujete. Problematicke su hlavne tie o ktorych by ste si to vobec, ale vobec nemysleli. :wink:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/