blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Yafray - UV mapa
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=4494
Stránka 11

Autor:  thool [ čtv bře 22, 2007 5:37 pm ]
Předmět příspěvku:  Yafray - UV mapa

Yafray mi misto UV mapovane textury zobrazi jen puvodni barvu materialu, v internalu je to ok

Textury sou v bmp

Meli ste nekdo podobny problem? Jak ho vyresit? :)

Autor:  postolka [ čtv bře 22, 2007 5:49 pm ]
Předmět příspěvku: 

Mrkni se do konzole, jestli nacitani probehlo v poradku. Vim ze YafRay miva problemy s PNG. BMP nepouzivam, ale JPEGy jsou myslim podporovane nejlip, tak to zkus kdyztak prevest do jpg.

Autor:  thool [ čtv bře 22, 2007 5:59 pm ]
Předmět příspěvku: 

prave to kontroluju, (sice sem cetl, ze yafray bmp umi) a opravdu rika, ze neumi ten soubor otevrit - neznamy format.

nerad bych dosel k jakekoli ztrate prevodem na jpg, ale mam pocit, ze yafray umi jeste jeden typ - tga? zkusim. kazdopadne diky :)

Autor:  postolka [ čtv bře 22, 2007 7:23 pm ]
Předmět příspěvku: 

Rek bych, ze pokud se nejedna o neco hodne kontrastniho (text, nakres apod), tak rozdil mezi bmp a jpg nepoznas (pokud samozrejme nezvolis pri prevodu jpg kvalitu 10% :D). Pri nejhorsim muzes zkusit 2x vetsi rozliseni.
Ale celkove vzato je ta obava si myslim zbytecna - pokud pri prevodu nastavis nejvyssi kvalitu tak to v renderu stejne nepoznas.
Edit: pri renderu a mapovani se ta textura stejne sampluje a filtruje, takze ke ztrate dojde tak jako tak (a ve srovnani s tim co ztratis kompresi do jpeg je to urcite znatelnejsi).

Autor:  thool [ pát bře 23, 2007 12:29 am ]
Předmět příspěvku: 

ja uz sem proste takovej, snazim se nahnat kazdej pixel :wink:

a dalsim extremistum, jako sem ja, rad sdelim, ze *.tga format funguje v yafray renderu 8)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/