Právě je ned pro 01, 2024 8:39 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Material pruhledny pro AO
PříspěvekNapsal: sob bře 31, 2007 9:08 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 25, 2004 3:04 pm
Příspěvky: 113
Bydliště: nedaleko Prahy
Ahoj,
potrebuju halo efekt za raytracovanym sklem a tak jsem ho udelal umele pomoci blend textury namapovane na plane s ray transp. Vse funguje, jen mam problem s AO, ktera zachytava i pruhledny plane a tvori pod nim tmavsi fleky, nevite jak materialu priradit "neviditelnost" pro AO?

Diky, SL.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 31, 2007 10:53 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
No já vždy když používám sklo a halo,tak sklo dávám do jiného layeru...potom problém s průchodností halo skrz sklo není a stíny nebo fleky mi to taky nedělá...ať už to renderuju klasicky,nebo zkrz AO...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 01, 2007 7:17 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 25, 2004 3:04 pm
Příspěvky: 113
Bydliště: nedaleko Prahy
Diky moc, funguje to ok.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz