blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

fluidd
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=4562
Stránka 12

Autor:  montana [ ned dub 01, 2007 9:43 am ]
Předmět příspěvku:  fluidd

cawte nenajde sa niekto kto by ma cez icq trochu zaucil vaic o FLUID ?
uz viem zaklady ale nikdy neviem najst lepsie tutorialy ako pre zaciatocnikov. dik

Autor:  montana [ pon dub 02, 2007 3:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

vidim, ze vela tu mam odpovede :D sam si tu mozem pisat :D

Autor:  zgerbiak [ pon dub 02, 2007 3:23 pm ]
Předmět příspěvku: 

No ak mas zaklady tak neviem scim chces pomahat... Niektore veci mas prednastavene, ak chces aby to vyzeralo dobre zvys zopar premennych a je to... ibaze to potom dost dlho vypocitava ;).

Autor:  Genom [ pon dub 02, 2007 3:44 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pokud máš základy zvládnutý,dál už je to jen o experimentování...

Autor:  montana [ pon dub 02, 2007 10:16 pm ]
Předmět příspěvku: 

jasne o vypocet mi ani tak nejde a experimentujem stim dost ale ide oto
ze niekde sa zaseknem a nieco nechce ist napr.: sa mi ani kvapalina nevitvori a tak niekedy nastavim kvapalinu do objektu a ani stamat nevychadza a sa strati tak to ma vie nastvat a potom dalej neviem ako.

Autor:  pedu [ úte dub 03, 2007 6:49 am ]
Předmět příspěvku: 

Keď sa ti kvapalina nevytvorí, buď máš malé resolution (daj, aby bolo najmenej 50 MB), alebo malé previev-res. V takom prípade sa kvapalina vytvorí, ale v 3D okne ju nevidieť, v renderi by ju bolo vidieť.

Môžeš mať nastavený príliš dlhý End time - takže kvapalina odtečie kdesi preč ešte pred prvou frame. Alebo príliš malé End (frame) v render window.

Tiež treba robiť veľkú kvapalinu v blender units - keď je príliš malá, vznikajú medzery medzi ňou a objektami (ony vznikajú vždy, ale keď je príliš malá, sú výrazné.)

PS:ICQ nemám

Autor:  montana [ úte dub 03, 2007 9:06 am ]
Předmět příspěvku: 

diki pohram sa stym.

Autor:  montana [ stř dub 04, 2007 3:55 pm ]
Předmět příspěvku: 

este by ma zaujimalo preco niekedy nesedi kvapalina presne v pohary tak ako by mala ? ked sa donej vleje tak netecie pri okrajoch ale kusok odnich a to vyzera ako keby tam nieco bolo iba prazdny vzduch a voda tam nejde.

Autor:  Sagi [ stř dub 04, 2007 5:25 pm ]
Předmět příspěvku: 

montana píše:
este by ma zaujimalo preco niekedy nesedi kvapalina presne v pohary tak ako by mala ? ked sa donej vleje tak netecie pri okrajoch ale kusok odnich a to vyzera ako keby tam nieco bolo iba prazdny vzduch a voda tam nejde.


me se to stava porad...taky nevim co s tim...ale chce si to hodne hrat s tema parametrama no

Autor:  freekill [ stř dub 04, 2007 7:12 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jj, to se me taky deje. Nevím i to de odnastavit

Autor:  riko-kun [ čtv dub 05, 2007 2:33 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ja osobne si myslim, ze tohodle efektu se se soucasnym enginem simulace kapaliny v blenderu nezbavis.

Autor:  montana [ čtv dub 05, 2007 3:17 pm ]
Předmět příspěvku: 

mne sa uz stalo ze sa to pocitalo dobre islo to ako malo. Ale vzdi to ide inak takze to je tak trochu blbe podla mna, mohli to trochu nejako doladit. :(

Autor:  freekill [ čtv dub 05, 2007 5:49 pm ]
Předmět příspěvku: 

Možná je to kůli subsurfu...

Autor:  montana [ čtv dub 05, 2007 7:15 pm ]
Předmět příspěvku: 

aj mna to uz napadlo mozno staci zmenit na mesh a bude dobre.

Autor:  Crash [ čtv dub 05, 2007 8:44 pm ]
Předmět příspěvku: 

Myslim si ze je to urcite tim, prikladam .blend soubor podle jednoho tutorialu, ta sklenicka je delana pomoci subsurfu, ale je primo aplikovanej, ne jen jako modifikator. Proste je to konvertovany na mesh. Tam je ten vypocet v poradku.
(pro testovaci ucely mozna stahnete rozliseni bakingu ;-) )

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/