blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Oheň
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=4595
Stránka 11

Autor:  Pyro [ sob dub 07, 2007 7:07 pm ]
Předmět příspěvku:  Oheň

Oheň, asi dost zapeklitá otázka. Zajímalo by mě, jak moc reálný jde oheň udělat pomocí Blenderu. Je i jiný způsob než pomocí particles ? Dejte mi když tak pls link na nějakej tutorial, nebo nastavení particles. 8) Předem dík

Autor:  Genom [ sob dub 07, 2007 7:47 pm ]
Předmět příspěvku: 

No oheň jde s těma particlama co zatím blender má velice špatně...chce to hooodně experimentovat...
Mě se z blenderu podařilo zatím dostat jen tohle...viz link http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?t=4366&start=15

Nový patch na particle ještě nemám až tak ošahanej,ale teoreticky v tom jdou udělat celkem slušný výsledky...obzvlášť díky podpoře particlů v IPO editoru...

Ono taky hodně záleží jakej typ ohně potřebuješ...ale vesměs na oheň bude potřeba více emitorů a dobré textůry...

Btw: Ještě by tu mohl být způsob udělat oheň přez animované textury,ale to jsem nikdy nezkoušel...

Ještě link na jeden stařičkej tutoriál na oheň přez particle od Tola,z kterýho jsem se oheň učil...základy jsou pořád stejný...

Autor:  kareem [ sob dub 07, 2007 9:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

Na BlenderNation sem viděl krásný příklad plamene bez použití particlů. Je to i s .blend souborem.
http://www.blendernation.com/2006/11/15/non-particle-candle-flame-resource/

Autor:  Pyro [ sob dub 07, 2007 9:33 pm ]
Předmět příspěvku: 

Potřeboval bych spíš tutorial na otevřenej oheň (třeba louč nebo tak)

Autor:  Genom [ sob dub 07, 2007 10:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

Aha...promiň...jsem zapoměl ten link poslat...
http://www.3dscena.cz/art/3dscena/bl_ohen1.html

Autor:  Pyro [ sob dub 07, 2007 11:25 pm ]
Předmět příspěvku: 

Čím se dá nastavit rychlost particlů a plynulost jejich mizení (aby to jako jenom nebliklo a nezmizelo) ?

Autor:  Genom [ sob dub 07, 2007 11:39 pm ]
Předmět příspěvku: 

Rychlost - v paletce Particle Moution -> Normal
Životnost se nastavuje v paletce Particles -> Life

Autor:  Pitris [ ned dub 08, 2007 8:50 am ]
Předmět příspěvku: 

Je to sice starsi kousek, ale nazvy tlacitek jsou shodne i dnes (dnes je particles zalozka rozdelena na 2)

Autor:  Pyro [ ned dub 08, 2007 10:41 am ]
Předmět příspěvku: 

Tenhle oheň umím, ptal jsem se, jestli nejde udělat reálnější :)

Autor:  Pitris [ ned dub 08, 2007 11:06 am ]
Předmět příspěvku: 

Pyro píše:
Tenhle oheň umím, ptal jsem se, jestli nejde udělat reálnější :)

Nejde o ohen, ale o to, ze ses ptal na zakladni veci ohledne particles. Tak jsem chtel pomoci.

Autor:  Alfisko [ ned dub 08, 2007 3:23 pm ]
Předmět příspěvku: 

tak na co nejrealnejsi budes muset pouzit animovanou texturu, zatim se nikomu proste nepovedlo udelat hodne realny ohen pomoci particles, je to moc tezke, ale az se povede tak to bude bomba ponevadz se s tim mnohem lip pracuje..

Autor:  Pyro [ ned dub 08, 2007 5:00 pm ]
Předmět příspěvku: 

Díky za pomoc, snad už něco vymyslím 8)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/