blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
tony montana http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=4618 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | montana [ stř dub 11, 2007 11:18 am ] |
Předmět příspěvku: | tony montana |
Zdravim. Chcem sa spitat modelujem cloveka (tonyho montanu) a chcel by som vediet ak chcem aby ten clovek napr.: sedel na lavicke tak ho mam modelovat rovno jak uz sedi ? alebo ako to mam zacat ? mne sa zda ze sa to modeluje cela postava jak stoji a potom sa tam davaju armatury alebo ako sa to vola ? to su tie kosti ci co co sa postava potom da ohybat nie ? Alebo trepem blbosti ? |
Autor: | tol [ stř dub 11, 2007 11:39 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Používají se oba přístupy, záleží, co komu víc vyhovuje. Samozřejmě řešení s armaturou má tu výhodu, že se póza snadněji upravuje, když ji chceš měnit, ale je náročnější na topologii modelu. |
Autor: | montana [ stř dub 11, 2007 11:41 am ] |
Předmět příspěvku: | |
myslis tym aby postava nemala zlu siet a tak ? aby sa to potom niekde nebabaralo a nerobilo neporiadok pri obhybani ? lebo myslim ze stim problem nebudem mat zatial robim len lowpoly postavu a ta siet zatial vyzera dobre no ja ju tu potom poslem do rozpracovanych a mi poradis ok ? |
Autor: | tol [ stř dub 11, 2007 11:48 am ] |
Předmět příspěvku: | |
No udělat low-poly tak, aby to šlo dobře zakostit je těžší, než zakostit hi-poly právě kvůli tomu, aby se to dobře ohýbalo- při té topologii musíš myslet na to, jak ten který kloub pracuje a kde a jak mít přidané loopcuty. Ale dobrá zpráva- internet je plnej tutoriálů o tom, jak to dělat správně:) |
Autor: | montana [ stř dub 11, 2007 11:52 am ] |
Předmět příspěvku: | |
tak to si budem musiet poriadne prejst a pomocou tych armatur sa aj animuje ne ? lebo som chcel potom nanom skusit aj nejaku animaciu no uvidim kde to dotiahnem lebo robim prvu postavu. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |