blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

tony montana
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=4618
Stránka 11

Autor:  montana [ stř dub 11, 2007 11:18 am ]
Předmět příspěvku:  tony montana

Zdravim. Chcem sa spitat modelujem cloveka (tonyho montanu) a chcel by som vediet ak chcem aby ten clovek napr.: sedel na lavicke tak ho mam modelovat rovno jak uz sedi ? alebo ako to mam zacat ? mne sa zda ze sa to modeluje cela postava jak stoji a potom sa tam davaju armatury alebo ako sa to vola ? to su tie kosti ci co co sa postava potom da ohybat nie ?
Alebo trepem blbosti ? :roll: :roll:

Autor:  tol [ stř dub 11, 2007 11:39 am ]
Předmět příspěvku: 

Používají se oba přístupy, záleží, co komu víc vyhovuje. Samozřejmě řešení s armaturou má tu výhodu, že se póza snadněji upravuje, když ji chceš měnit, ale je náročnější na topologii modelu.

Autor:  montana [ stř dub 11, 2007 11:41 am ]
Předmět příspěvku: 

myslis tym aby postava nemala zlu siet a tak ? aby sa to potom niekde nebabaralo a nerobilo neporiadok pri obhybani ? lebo myslim ze stim problem nebudem mat zatial robim len lowpoly postavu a ta siet zatial vyzera dobre no ja ju tu potom poslem do rozpracovanych a mi poradis ok ? :wink:

Autor:  tol [ stř dub 11, 2007 11:48 am ]
Předmět příspěvku: 

No udělat low-poly tak, aby to šlo dobře zakostit je těžší, než zakostit hi-poly právě kvůli tomu, aby se to dobře ohýbalo- při té topologii musíš myslet na to, jak ten který kloub pracuje a kde a jak mít přidané loopcuty. Ale dobrá zpráva- internet je plnej tutoriálů o tom, jak to dělat správně:)

Autor:  montana [ stř dub 11, 2007 11:52 am ]
Předmět příspěvku: 

tak to si budem musiet poriadne prejst a pomocou tych armatur sa aj animuje ne ? lebo som chcel potom nanom skusit aj nejaku animaciu no uvidim kde to dotiahnem lebo robim prvu postavu.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/