Ahoj
moj oblubeny pracovny postup>
Modelovanie v blendery
mapovanie v blendery
render v inom softe (blendery to proste neviem nie ze by som nejako vinikal v inom ale v blendery som uplne mimo)
Tak som si aj teraz urobil zakladny mesh v blendery>
render blender
namapoval som si ho a sup s nim do Mudboxu na detaily, ze sa priucim mudboxu a tak.
stravil som nad tym nejaku tu hodinku ako som sa ucil a vyslo toto>
screen z mudboxu
tak cely spokojny ze idem si spravit normal mapu nech si to pozriem v low ako to bude vyzerat
Moje prekvapenie texture coordinators error
a badanie preco
243 mi exportla model do OBJ spravne a aj unwrap bol krasne rozlozeny ale vrcholy jednotlivych polygonov boli oddelene, proste vyskladany obrazok s oddeleneych polygonov. tak som skusal opatovne exporty atd a vzdy to iste
Ale exporty do OBJ som predtym bezne robil a boli OK tak som si nainstaloval opat 242 a vuala vsetko OK
Az na moje nervy ked som po cca 4 - 5 hod prace na tej tvari zistil ze generovat normalu mi nepojde
ak viete nejake vysvetlenie prosim sem s tym
tak to bol taky moj vylev na blender
ale najcastejsie je chyba medzi monitorom a stolickou takze ... ak viete co som spravil zle prosim sup sem s tym