blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

počet polygonů
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=4624
Stránka 11

Autor:  caps [ čtv dub 12, 2007 11:48 am ]
Předmět příspěvku:  počet polygonů

Občas sem nekdo píše koik že má jeho scéna polygonů . Zajímalo by mě teda jak zjistím kolik jich má moje scéna. thx

Autor:  pedu [ čtv dub 12, 2007 12:35 pm ]
Předmět příspěvku: 

Polygon je FAce. Hore je fa:

Autor:  Sagi [ čtv dub 12, 2007 12:37 pm ]
Předmět příspěvku: 

pedu píše:
Polygon je FAce. Hore je fa:


polygon je face? :shock:

Autor:  Pitris [ čtv dub 12, 2007 12:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

Sagi: V cem je problem? :roll:

Autor:  Alfisko [ čtv dub 12, 2007 1:27 pm ]
Předmět příspěvku: 

polygon je neco jako face, myslim ze v blenderu se polygonu rika Fgon.. ale nejak se v tom poradne nevyznam.. v blenderu je vsechno face.. triangle, face, Fgon... vsechno se v pravo nahore pocita jako FACE.. musis byt v edit modu toho daneho meshe abys to zjistil.. jebo bud jen v object modu a uvidis kolko ma facu vpravo nahore.. hledej melo by tam byt asi - faces : **cislo**

Autor:  Yellowzelo [ čtv dub 12, 2007 1:44 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pokial viem, tak polygon je face a moze byť tvoreny tromi (triangle) a styroma (quad) vertexmi. FGon je iba združenie viacerých facov...

V napr. maxku sa pomenovanie face nepouziva, namiesto toho sa to vola polygon a moze to byt aj plocha, ktora vznikne spojenim napr. aj siestich vertexov.

Autor:  Sadam [ čtv dub 12, 2007 4:53 pm ]
Předmět příspěvku: 

Chtěl bych se omluvit za svoji neznalost blendru ale jsem spíše samouk. Chtěl jsem se teda zteptat co je to ten: Polygon face triangle
Jsou to vertexi? asi ne co?

Autor:  Pitris [ čtv dub 12, 2007 6:55 pm ]
Předmět příspěvku: 

Polygon face triangle: trojuhelnikova plocha -3 vertexy, 3 edges
vertex je bod a je zakladni stavebni jednotkou meshe. Jednotlive vertexy lze spojovat hranama (edge) a plochama (face)

Autor:  bloud [ pát dub 13, 2007 12:00 pm ]
Předmět příspěvku: 

problem je ale tohle
Obrázek
- je to jeden face mezi 4 vertexi, které nejsou v rovině, ale render si to vyloží jako 2 polygony :lol: Včíl mudruj!

Autor:  Genom [ pát dub 13, 2007 4:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

Stačí se podívat do wiki,cože to ten polygon je...
http://en.wikipedia.org/wiki/Polygon

Je to prostě plocha (face) ohraničená hranami (edge)...ať už se jedná o triangly, plany a nebo n-gony...

bloud - je to jeden polygon,ale jelikož je deformovanej,render ho zobrazil složenej ze dvou trojúhelníků...matematicky to ani jinak jednodušejc zobrazit nejde...aplikuj smooth a bude to zase jedna plocha...

Autor:  bloud [ pát dub 13, 2007 5:17 pm ]
Předmět příspěvku: 

no tak trojúhelník je snad taky polygon (rozuměj mnohoúhelník- i když tři není mnoho).

myslel jsem to píš jako- "pozor na to!" nebo něco podobnýho :wink:

Autor:  Genom [ pát dub 13, 2007 5:29 pm ]
Předmět příspěvku: 

bloud píše:
no tak trojúhelník je snad taky polygon (rozuměj mnohoúhelník- i když tři není mnoho).

myslel jsem to píš jako- "pozor na to!" nebo něco podobnýho :wink:


Já ti rozumím,ale jak jsem psal...polygon je ohraničená plocha hranami,ať už se jedná o trojúhelník,nebo f-gon...(v edit modu)...to jak se zobrazí v solid modu,nebo v renderu je jiná...pětiúhelník se ti taky může zobrazit v solid modu/renderu jako čtverec a trojúhelník,nebo jako tři trojúhelníky...ale pořád je to jeden polygon tvořen několika body...

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/