blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
počet polygonů http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=4624 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | caps [ čtv dub 12, 2007 11:48 am ] |
Předmět příspěvku: | počet polygonů |
Občas sem nekdo píše koik že má jeho scéna polygonů . Zajímalo by mě teda jak zjistím kolik jich má moje scéna. thx |
Autor: | pedu [ čtv dub 12, 2007 12:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Polygon je FAce. Hore je fa: |
Autor: | Sagi [ čtv dub 12, 2007 12:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pedu píše: Polygon je FAce. Hore je fa:
polygon je face? |
Autor: | Pitris [ čtv dub 12, 2007 12:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Sagi: V cem je problem? |
Autor: | Alfisko [ čtv dub 12, 2007 1:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
polygon je neco jako face, myslim ze v blenderu se polygonu rika Fgon.. ale nejak se v tom poradne nevyznam.. v blenderu je vsechno face.. triangle, face, Fgon... vsechno se v pravo nahore pocita jako FACE.. musis byt v edit modu toho daneho meshe abys to zjistil.. jebo bud jen v object modu a uvidis kolko ma facu vpravo nahore.. hledej melo by tam byt asi - faces : **cislo** |
Autor: | Yellowzelo [ čtv dub 12, 2007 1:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokial viem, tak polygon je face a moze byť tvoreny tromi (triangle) a styroma (quad) vertexmi. FGon je iba združenie viacerých facov... V napr. maxku sa pomenovanie face nepouziva, namiesto toho sa to vola polygon a moze to byt aj plocha, ktora vznikne spojenim napr. aj siestich vertexov. |
Autor: | Sadam [ čtv dub 12, 2007 4:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Chtěl bych se omluvit za svoji neznalost blendru ale jsem spíše samouk. Chtěl jsem se teda zteptat co je to ten: Polygon face triangle Jsou to vertexi? asi ne co? |
Autor: | Pitris [ čtv dub 12, 2007 6:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Polygon face triangle: trojuhelnikova plocha -3 vertexy, 3 edges vertex je bod a je zakladni stavebni jednotkou meshe. Jednotlive vertexy lze spojovat hranama (edge) a plochama (face) |
Autor: | bloud [ pát dub 13, 2007 12:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
problem je ale tohle - je to jeden face mezi 4 vertexi, které nejsou v rovině, ale render si to vyloží jako 2 polygony Včíl mudruj! |
Autor: | Genom [ pát dub 13, 2007 4:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Stačí se podívat do wiki,cože to ten polygon je... http://en.wikipedia.org/wiki/Polygon Je to prostě plocha (face) ohraničená hranami (edge)...ať už se jedná o triangly, plany a nebo n-gony... bloud - je to jeden polygon,ale jelikož je deformovanej,render ho zobrazil složenej ze dvou trojúhelníků...matematicky to ani jinak jednodušejc zobrazit nejde...aplikuj smooth a bude to zase jedna plocha... |
Autor: | bloud [ pát dub 13, 2007 5:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no tak trojúhelník je snad taky polygon (rozuměj mnohoúhelník- i když tři není mnoho). myslel jsem to píš jako- "pozor na to!" nebo něco podobnýho |
Autor: | Genom [ pát dub 13, 2007 5:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
bloud píše: no tak trojúhelník je snad taky polygon (rozuměj mnohoúhelník- i když tři není mnoho).
myslel jsem to píš jako- "pozor na to!" nebo něco podobnýho Já ti rozumím,ale jak jsem psal...polygon je ohraničená plocha hranami,ať už se jedná o trojúhelník,nebo f-gon...(v edit modu)...to jak se zobrazí v solid modu,nebo v renderu je jiná...pětiúhelník se ti taky může zobrazit v solid modu/renderu jako čtverec a trojúhelník,nebo jako tři trojúhelníky...ale pořád je to jeden polygon tvořen několika body... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |