blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

čtyrúhelníky -> trojúhelníky - snadno
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=4661
Stránka 11

Autor:  ded_obed [ pon dub 23, 2007 1:54 pm ]
Předmět příspěvku:  čtyrúhelníky -> trojúhelníky - snadno

neví prosím někdo jak snadno a rychle :D vyměnit fšechny obdélníkovy facy za trojúhelníkovy?? jediny, co mě napadlo, je prostě vybrat face, erase only face, shift-f :? :? ale to je dost pomaly a nepřijemny

předem dík, budu to potřebovat do svojí "hry" :roll:

Autor:  tol [ pon dub 23, 2007 1:59 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ctrl+t jako triangulate.

Autor:  Alfisko [ pon dub 23, 2007 2:47 pm ]
Předmět příspěvku: 

vetsina exporteru stejne nakonec prevede model na triangly.. ja bych si s tim hlavu nelamal..

Autor:  ded_obed [ pon dub 23, 2007 7:31 pm ]
Předmět příspěvku: 

2 tol: diky moc :oops:

2 Af: vetsina mozna jo, ale ten co pouzivam ja (OpenInvertable -> .iv) ,zrovna ne :( :(

btw kdyby to nekoho moc zajimalo tak mam exporter (vlastni :shock: ) , ktery ze zmineneho .iv udela textový soubor ve formátu :

počet trojuhelniku
jmeno textury

trojuhelnik 1
x,y,z,u,v
x,y,z,u,v
x,y,z,u,v

trojuhelnik 2
x,y,z,u,v
x,y,z,u,v
x,y,z,u,v

...

zajemci PM-kujte :wink:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/