blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Tvorba terenu http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=4942 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | freekill [ čtv črc 19, 2007 4:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Zdravím, napada me udelat si teren v Teragenu a pak importnim skriptem to hodit do blenderu, problem je ze to bude me t hoooooodne poly, ale tos e da vyresit modifiersem DECIMATE |
Autor: | montana [ čtv črc 19, 2007 6:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no jasne to je jedna moznost lenze DECIMATE je taky boldelar ze uz ho nikdy nepouzijem a najradsej by som ho z blenderu vyhodil. |
Autor: | zgerbiak [ čtv črc 19, 2007 6:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
"Jak z vyskove mapy vytvorit teren" Novy nastroj v blendru sculpt mode Alebo pouzit moj skript viewtopic.php?t=3305 Problemom je ze na dobry vysledok potrebujes mat dost polygonov... Vytvorenie vyskovej mapy... no asi najjednoduksi sposob je dat kameru nad mapu, a vyrendrovat. V Node editore sa da nastavit, aby to rendrovalo podla vzdialenosti(vyski) od kamery, napriklad z ciernej do bielej. |
Autor: | Genom [ čtv črc 19, 2007 9:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nebo použíj tenhle skript...někde na netu už jsem viděl novější verzi... http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?t=830 |
Autor: | freekill [ čtv srp 09, 2007 1:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Vím ze existuje program ktzery ti na teren tvori texturu ebo tak nejak...Az si vzpomenu napisu Pak by jen stacilo to namapovat z vrchu. EDIT: Nasel sem v PC ukazku: |
Autor: | freekill [ pát srp 10, 2007 11:34 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Bing(h)o! http://www.bundysoft.com/L3DT |
Autor: | freekill [ pon srp 13, 2007 1:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak co? Pomohlo ti to? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |