blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
problem s renderom: nerenderuje casti meshu http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=4959 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | psychotron [ pát črc 27, 2007 8:31 am ] |
Předmět příspěvku: | problem s renderom: nerenderuje casti meshu |
ahojte, narazil som na (pre mna) dost zavazny problem, a to ze vo vyslednom renderi chybaju objekty, alebo dokonca casti(!) meshu nejakeho objektu... /vid obrazok/ stalo sa to aj v internale aj v yafray najhorsie na tom je ze sa to nestalo prvy krat a stretol som sa s tym aj pri minulom projekte je to vazne na nervy ked cakate dlho na render a potom zistite ze tam chybaju vyrenderovane 'veci' ktore su pri tom viditelne, renderovatelne a nachadzaju sa na aktivnom layeri ktory sa renderuje verzia ktoru pouzivam je 2.44 (v 2.43 a 2.42 som sa s tym nestretol, starsie nepoznam) ma niekto skusenost s tymto problemom, resp. pozna jeho riesenie? prosim |
Autor: | pedu [ pát črc 27, 2007 6:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Keby si poslal .blend - aspoň jeden mesh, možno by sa na niečo prišlo. |
Autor: | D@vi$ [ úte črc 31, 2007 7:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Moc sem to neprocital, ale pripomina mi to problem, kdy sem mel dva materialy na jednom meshi... kdyz sem je dal pod stejny tak to tusim pomohlo.... a nebo to mozna musi mit nejaky material (kdyz vytvoris tak jakoby material nema, das add new a mas ho) Sou to takovy blbosti, ale zkousim tou trochou poradit |
Autor: | zgerbiak [ stř srp 01, 2007 3:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Alebo skus otvorit novy blend a importovat do neho cely stary. Neviem ako pri rendri, ale v BlenderGameEnginu to niekedy pomohlo |
Autor: | psychotron [ úte srp 07, 2007 9:19 am ] |
Předmět příspěvku: | |
blend je tu http://uploader.polorix.net//files/630/ ... tros.blend jop - problem bude v tych viacerych materialoch na jednom meshi... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |