blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Kostra ruky
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=4973
Stránka 11

Autor:  bloud [ úte črc 31, 2007 12:58 pm ]
Předmět příspěvku:  Kostra ruky

zlobi me kostra ruky. ruka by mela byt kreslenacka jakoby gumova, ale v nekterych pozicich se neprirozene pokrouti
Obrázek
kdyby mel nekdo reseni, byl bych vdecen.

Autor:  taby [ úte črc 31, 2007 1:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

Což o to, ruka se kroutí, tak jak má (tedy podle armatury), ale armatura se ti divně kroutí. Jak máš nastavené auto IK, popřípadně IK Solver?
Pokud jsem to tedy dobře pochopil. :wink:

Autor:  bloud [ úte črc 31, 2007 4:16 pm ]
Předmět příspěvku: 

jde o to aby vsechny ty kosti v ruce byli jako retez a tahli se za tou ridici na konci (IK solver - coz myslim funguje dobre). Potiz je v tom, ze musi ty kosti i rotovat podle te posledni kosti (jako podél své osy), jinak by se mu zmuchlala "kuze". Mam to ted vyreseny tak, ze ty kustky maj Copy Rotation k ti vodici a kazda bliz k telu ma mensi influence. To taky funguje (viz obr.)
Obrázek
problem je v tom, ze to nefunguje dohromady :shock:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/