blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
kopirovanie UV medzi objektmi http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=5013 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | murmur [ úte srp 14, 2007 9:40 am ] |
Předmět příspěvku: | kopirovanie UV medzi objektmi |
je v Blenderi nejaka funkcia na skopirovanie UV mapy z jedneho objektu na druhy, alebo sa to musi riesit cez script? |
Autor: | Pitris [ úte srp 14, 2007 10:03 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: kopirovanie UV medzi objektmi |
murmur píše: je v Blenderi nejaka funkcia na skopirovanie UV mapy z jedneho objektu na druhy, alebo sa to musi riesit cez script?
Jak jsi to myslel? Logicky mi to prijde jako nesmysl. To jako mas UV mapu krychle a zkopirujes ji na kouli? |
Autor: | murmur [ úte srp 14, 2007 11:33 am ] |
Předmět příspěvku: | |
dva objekty s rovnakym rozlozenim vertexov. je to trochu specificky problem, samozrejme by bolo najjednoduchsie objekt uv mapovat a potom kopirovat, ale na to som akosi na zaciatku nepomyslel. Jedna sa konkretne o jednotlive clanky pasu mojho tanku. Nechce sa mi to robit nanovo, pretoze kvoli animacii sa pre kazdy clanok musi samostatne nastavovat posun pri follow path a to je velice otravna robota. Viem ze existuje script UVcopy, len som chcel vediet ci nieco nie je priamo v Blenderi. |
Autor: | murmur [ úte srp 14, 2007 11:51 am ] |
Předmět příspěvku: | |
nasiel som: v object mode Object->Scripts->UV copy from active |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |