blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

kopirovanie UV medzi objektmi
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=5013
Stránka 11

Autor:  murmur [ úte srp 14, 2007 9:40 am ]
Předmět příspěvku:  kopirovanie UV medzi objektmi

je v Blenderi nejaka funkcia na skopirovanie UV mapy z jedneho objektu na druhy, alebo sa to musi riesit cez script?

Autor:  Pitris [ úte srp 14, 2007 10:03 am ]
Předmět příspěvku:  Re: kopirovanie UV medzi objektmi

murmur píše:
je v Blenderi nejaka funkcia na skopirovanie UV mapy z jedneho objektu na druhy, alebo sa to musi riesit cez script?

Jak jsi to myslel? Logicky mi to prijde jako nesmysl. To jako mas UV mapu krychle a zkopirujes ji na kouli? :roll:

Autor:  murmur [ úte srp 14, 2007 11:33 am ]
Předmět příspěvku: 

dva objekty s rovnakym rozlozenim vertexov. je to trochu specificky problem, samozrejme by bolo najjednoduchsie objekt uv mapovat a potom kopirovat, ale na to som akosi na zaciatku nepomyslel. Jedna sa konkretne o jednotlive clanky pasu mojho tanku. Nechce sa mi to robit nanovo, pretoze kvoli animacii sa pre kazdy clanok musi samostatne nastavovat posun pri follow path a to je velice otravna robota. Viem ze existuje script UVcopy, len som chcel vediet ci nieco nie je priamo v Blenderi.

Autor:  murmur [ úte srp 14, 2007 11:51 am ]
Předmět příspěvku: 

nasiel som: v object mode Object->Scripts->UV copy from active

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/