blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

UV ... Opět a znovu
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=5034
Stránka 11

Autor:  taby [ čtv srp 23, 2007 7:05 am ]
Předmět příspěvku:  UV ... Opět a znovu

Jak sjednotím všechny facy? Místo popisu přikládám obrázek. Snad bude výmluvnější. :wink:

Přílohy:
Screen001.jpg
Screen001.jpg [ 28.61 KiB | Zobrazeno 477 krát ]

Autor:  murmur [ čtv srp 23, 2007 10:23 am ]
Předmět příspěvku: 

nemas tam nastaveny iny material?

Autor:  Genom [ čtv srp 23, 2007 11:43 am ]
Předmět příspěvku: 

Nevím přesně co máš na mysli,ale buď bych přepočítal normály - Ctrl+N nebo bych nastavil u UV two sides...

Autor:  Vybi [ čtv srp 23, 2007 1:17 pm ]
Předmět příspěvku: 

mam pocit, ze myslis jak nastavit treba nove pridanym facum stejnou texturu v UV...oznac si vsechny facy ve face modu, v UV editoru znovu vyber svoji texturu. S nejvetsi pravdepodobnosti ale budes muset facy cos pridal znovu namapovat

Autor:  taby [ čtv srp 23, 2007 2:20 pm ]
Předmět příspěvku: 

jj. jde o předělané plochy. Měl jsem naději, že bude nějaká rychlá funkce, která to sjednotí. :cry:
Jinak tam je jen jeden materiál :wink:

Autor:  DonaldX [ čtv srp 23, 2007 4:31 pm ]
Předmět příspěvku: 

Problém je, že tým že zmeníš model (wire), tak zmeníš aj koordináty UV mapy. Jediný spôsob je namapovať to znova. Niekedy stačí iba konkrétne fejsy, ale niekedy odznova celý model. :wink:

Autor:  taby [ čtv srp 23, 2007 7:54 pm ]
Předmět příspěvku: 

DonaldX píše:
Problém je, že tým že zmeníš model (wire), tak zmeníš aj koordináty UV mapy. Jediný spôsob je namapovať to znova. Niekedy stačí iba konkrétne fejsy, ale niekedy odznova celý model. :wink:

Což o to, tomu rozumím, ale nějaká klávesová zkratka by se hodila. :wink: :D

Autor:  zgerbiak [ čtv srp 23, 2007 8:04 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ak spravne rozumiem, tak chces dostat na tie facy tu texturu. Tak si ich oznac, v UV editoru tu texturu vyber a mas to.

Autor:  taby [ čtv srp 23, 2007 8:12 pm ]
Předmět příspěvku: 

zgerbiak píše:
Ak spravne rozumiem, tak chces dostat na tie facy tu texturu. Tak si ich oznac, v UV editoru tu texturu vyber a mas to.

jj. Omlouvám se, že jsem to nenapsal, ale toto jsem již udělal. Nicméně jsem si povzdechl, že bych radši bral nějakou klávesovou zkratku. 8)

Autor:  wassek [ ned říj 21, 2007 7:07 pm ]
Předmět příspěvku: 

cawte, mozem vas poprosit, ze by som sem dal blend subor a potreboval by som nastavit textury, lebo mi to presne nesedi a neviem to este robit, potrebujem to co najskor---mam tam 2x plane a potrebujem na oba
pls, surne to potrebujem, diki moc
tu je link http://www.uloz.cz/show/file/32906-oznamko.blend

Autor:  pedu [ pon říj 22, 2007 7:34 am ]
Předmět příspěvku: 

Mohol by som ti to poslať až poobede.

Ale skús takto: V ľavom okne označ všetko (A), potom daj U - Project from view. V pravom okne vyber dole obrázok .JPG (vedľa menu UVs), označ všetko, napasuj to cez S X, S Y ...

Autor:  psychotron [ pon říj 22, 2007 8:49 am ]
Předmět příspěvku: 

to wassek: oba meshe som spojil do jedneho objektu a skusil ten tvar vyplnit inak (beauty fill) ale neni to ono...
neviem co s tym zamyslas dalej..., takze mozno to nebude vhodne takto zlucene do jedneho objektu napr. na animaciu heh, ale aspon uvidis tie UV koordinaty
tu je .blend http://www.uloz.cz/show/file/32936-32906-oznamko.blend
a tu je UV layout http://img142.imageshack.us/img142/6769/uvlayoutoznamkojej6.jpg
hodis si ho do gimpu (alebo ineho paint programu) a pomocou vrstiev tam naplacas tie fotky oznamka, upravis tak aby sedeli podla UV layout (je projektovany z pohladu kolmo na objekt, teda ten layout je presne taky isty ako si si ho vymodeloval, tzn. ze po naneseni textur sa nebudu nijako deformovat)
snad ti to pomoze v niecom

Autor:  wassek [ pon říj 22, 2007 3:03 pm ]
Předmět příspěvku: 

diki moc, velmi ste mi pomohli
uz som si to aj skusil a vsetko ide, len teraz nemam cas :?, ale uz viem ako na to, tak dik

Autor:  pedu [ úte říj 23, 2007 6:20 am ]
Předmět příspěvku: 

Neviem, čo presne chceš, ale napadlo ma, že jednoduchšie by bolo vyliať pozadie čiernou farbou a natiahnuť obrázok s alfou.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/