blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Render neukládá obrázky http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=5162 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Forseti [ ned říj 07, 2007 2:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | Render neukládá obrázky |
Mám problém s renderingem, při animaci je vše v pořádku ale při renderování samostatných obrázků se to sice normálně vyrendruje, ale nic mi to neuloží. (snad kromě blend souboru ( ), který není v tomto případě žádoucí ) |
Autor: | stanley [ ned říj 07, 2007 2:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No zkus zmacknout F3...vyplnit nazev obrazku..a misto kam se to ulozi...takhle to delam ja...jinak fakt nevim...snad ti to pomuze... |
Autor: | DonaldX [ ned říj 07, 2007 3:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja to robím cez UV image editor, vyberiem si v okne render result a uložím ho ako image. Alebo si nastav v anime buttons iba jeden frame a budeš ho mať tam kde sa ti ukladajú animácie. |
Autor: | Forseti [ ned říj 07, 2007 4:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky úplně jsem na to (F3) zapomněl, to s tou animací jsem taky zkoušel ale zdálo se mi že výsledný obr.(v porovnání s PrintScreen) má nějak velkou velikost (v kb). A co se týče toho UV/Image editoru tak tam když to uložím tak z toho vznikne soubor s příponou exr, který mi nejde otevřít. Jestli by si byl tak hodný a vysvětlil co s tím. Díky |
Autor: | DonaldX [ ned říj 07, 2007 5:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
V UVimage editore pri savovaní si dole nastavíš v akom formáte ti má obrázok uložiť. Formát *.exr ti dokáže otvoriť len blender (vlastne neviem či to nedokáte aj náky editor) Jeho výhodou je že si pamätá všetky vyrenderované vrstvy a passy - čo využiješ v composite node editoru. Pri anim renderovaní máš velkosť súboru zavislú od toho akú kvalitu máš nastavenú - F10 - záložka format |
Autor: | Forseti [ ned říj 07, 2007 7:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak dík, to se hned pozná kde je dobrá komunita |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |