Právě je ned pro 01, 2024 6:13 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Práce s textem
PříspěvekNapsal: stř říj 10, 2007 12:36 pm 
Offline
....
....

Registrován: stř bře 07, 2007 4:15 pm
Příspěvky: 341
Bydliště: Litoměřice
jde nějak zhoršit kvalita prostředi v blenderu dělam videjko kde je dlouhy text a muj počitač to opravdu nestiha opravovat chyby je na dlouhou dobu dik.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 10, 2007 2:21 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 07, 2005 11:21 pm
Příspěvky: 361
Bydliště: Fřýdek-Místek
Myslim ze to co hledas je
Editing (F9) > Curve and Surface > DefResolU
...pak nezapomen zvysit RenResolU ktere je defaultne na nulu aby se ti to rendrovalo hezky.
Jinak taky pomaha u obektu ktere nejvic zpomaluji zapnout drawtype na bounds.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 10, 2007 4:32 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Keď je text braný z jedného uhla, je dobré vyrenderovať si ho zvlášť a potom použiť ako textúru namapovanú na plane shadeless. JA som tak raz skresal z polhodiny na pár minút. V animácii je to rozhodujúce.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 10, 2007 5:12 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 07, 2005 11:21 pm
Příspěvky: 361
Bydliště: Fřýdek-Místek
pedu píše:
Keď je text braný z jedného uhla, je dobré vyrenderovať si ho zvlášť a potom použiť ako textúru namapovanú na plane shadeless. JA som tak raz skresal z polhodiny na pár minút. V animácii je to rozhodujúce.

Jo, jeste si zapomel zminit osvetleni a mozna nake dalsi veci.
Ale rek bych ze pri rendrovani sceny se rendrovani textu v RT ztrati (pokud nema nejaky extranarocny text s extrajednoduchou scenou). Navic tim ztrati moznost editace. To co si psal se podle me hodi hlavne na ciste 2D jednobarevny text bez efektu - nejspis na nejake vetsi odstavce. Btw. tahle technika se pouziva i na staticke 3D objekty, ne jenom na text.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 10, 2007 7:03 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Ten text mal extra efekty vrátane disperzie :wink:

ďalšou výhodou bolo, že som si ho optimálne nasvietil a zvyšok scény som nasvietil optimálne ku scéne.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 11, 2007 12:25 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 07, 2005 11:21 pm
Příspěvky: 361
Bydliště: Fřýdek-Místek
pedu píše:
Ten text mal extra efekty vrátane disperzie :wink:

Jo no... se nedivim ze pak tak brutalne klesnul RT :D. Muzes poslat jeden snimek pro predstavu?
Disperze vznika pouze u pruhlednych predmetu pokud se nemylim, takze pozadi za tim predmetem muselo byt zrejme staticke ne? Musel byt celkem problem to pak napasovat aby to sedelo s tim pozadim.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 11, 2007 3:10 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Na pozadí sa hýbali mraky. Je síce pravda, že ZTransp neurobí také optické efekty, ako RAY, ale celkom to stačilo.

Inak - ten text človek môže napasovať na tabuľu ako textúru.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz