blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
zrcadlové kopÃrovánà http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=5182 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Chrizofilax [ sob říj 13, 2007 11:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | zrcadlové kopÃrovánà |
nějak jsem zapomněl na zkratku která zrcadlově kopÃruje model./mam půl lidské tváře a chci mÃt i pravou/ |
Autor: | Genom [ ned říj 14, 2007 2:00 am ] |
Předmět příspěvku: | |
možností je několik... Shift+D Alt+D Modifikáto Mirror Osobně bych volil mirror nebo Alt+D... |
Autor: | zgerbiak [ ned říj 14, 2007 8:56 am ] |
Předmět příspěvku: | |
alebo v edit mode oznac vertexi ktore chces zrkadlit a stlac M, ponuka je pestra . |
Autor: | Pitris [ ned říj 14, 2007 9:11 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Zrcadleni objektu Ctrl+M Nebo si dej zaporne meritko v Tranform properties N Ale podle toho co pises bych asi vyuzil modifikatoru, jak pise Genom. |
Autor: | Genom [ ned říj 14, 2007 12:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Při použití M (edit mode) nebo Ctrl+M (object mode) se objekt/mesh bude muset stejně zkopírovat,jinak se jen zrcadlově prohodí koordináty vertexů/objektů... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |