blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

zrcadlové kopírování
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=5182
Stránka 11

Autor:  Chrizofilax [ sob říj 13, 2007 11:44 pm ]
Předmět příspěvku:  zrcadlové kopírování

nějak jsem zapomněl na zkratku která zrcadlově kopíruje model./mam půl lidské tváře a chci mít i pravou/

Autor:  Genom [ ned říj 14, 2007 2:00 am ]
Předmět příspěvku: 

možností je několik...

Shift+D
Alt+D
Modifikáto Mirror

Osobně bych volil mirror nebo Alt+D...

Autor:  zgerbiak [ ned říj 14, 2007 8:56 am ]
Předmět příspěvku: 

alebo v edit mode oznac vertexi ktore chces zrkadlit a stlac M, ponuka je pestra ;).

Autor:  Pitris [ ned říj 14, 2007 9:11 am ]
Předmět příspěvku: 

Zrcadleni objektu Ctrl+M
Nebo si dej zaporne meritko v Tranform properties N
Ale podle toho co pises bych asi vyuzil modifikatoru, jak pise Genom.

Autor:  Genom [ ned říj 14, 2007 12:39 pm ]
Předmět příspěvku: 

Při použití M (edit mode) nebo Ctrl+M (object mode) se objekt/mesh bude muset stejně zkopírovat,jinak se jen zrcadlově prohodí koordináty vertexů/objektů...

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/