blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Ako sa to vola? http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=5240 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | pedu [ stř říj 31, 2007 7:43 am ] |
Předmět příspěvku: | Ako sa to vola? |
Hlava moja deravá... Už som s tým pracoval a teraz si neviem spomenúť na názov a ani v blenderwiki a pod. sa mi to nedarí nájsť... Ide o to, že je vertex ovplyvňovaný druhým meshom - pohybuje sa podľa neho... Spomínam si (matne), že sa tam používa aj Ctrl RMB... |
Autor: | Fairman [ stř říj 31, 2007 2:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejsem si jisty, ale nejde o parents (rodicovska vazba)? |
Autor: | pedu [ stř říj 31, 2007 3:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Parent poznám aj podľa mena... |
Autor: | pedu [ stř říj 31, 2007 3:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Už som to našiel v starom fóre - spomenul som si, že pred rokom sa na to niekto pýtal... hooks |
Autor: | Antharon [ čtv lis 01, 2007 12:35 am ] |
Předmět příspěvku: | |
a co to presne je? |
Autor: | pedu [ čtv lis 01, 2007 9:21 am ] |
Předmět příspěvku: | |
JA to chcem na balóniky na povrázku. Jednak sa s tým dobre animuje natiahnutie balónika. Jednak pohyb šnúrky. Hook je háčik. Teda keď sa dá na vertexy, vyzerá to, akoby mesh naťahoval háčik. Keď sa dá na bod krivky je tento bod pripojený ku meshu a krivka sa deformuje, aby sa od neho neodpojila, keď sa mesh pohybuje. Niečo málo o práci s nimi: http://wiki.blender.org/index.php/Manual/Hooks |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |