blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Vlozenie jedneho projektu do druheho http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=5298 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | taby [ úte lis 20, 2007 1:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nechci být nezdvořilý, ale první část tvého dotazu se zde řeší, co dva měsíce. Zkus hledat. Druhá část ... zkus světlo umístit do dýně. |
Autor: | Bumpkin [ úte lis 20, 2007 2:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
a zapl si u toho svetla stiny?? jinak, file/aped or link/ a najdi blend soubor z neho si vebyr co tam chces do ty sceny (s objektem se automaticky nactou i matrose a textury) |
Autor: | pedu [ úte lis 20, 2007 5:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ďalšou možnosťou je dať dyňu a svetlo do inej vrstvy, ako ostatné veci. Robí sa to klávesou M. Treba však mať aktívne obe vrstvy (dole je 2x10 neoznačených butonikov, treba so Shift LMB aktivizovať) Tiene v lampe sa nastavujú v materiály ako Ray, resp. Buff shadow. |
Autor: | pedu [ úte lis 20, 2007 5:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ešte som zabudol napísať, že treba v materiále lampy stlačiť layer. |
Autor: | montana [ stř lis 21, 2007 1:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
to su zaklady take veci by si sa mal naucit radsej z tutorialov ale inac staci ze ju oznacis dynu a stlacis S potom uz len vyber velkost a potvrdis lavim tlacitkom mysi. |
Autor: | montana [ stř lis 21, 2007 2:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
v Shading (F5) pridas objektu novy material a na zalozke Material mas R: G: B: tymito posuvnikmi nastavujes farbu. |
Autor: | freekill [ stř lis 21, 2007 4:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Hod do vnitr de dyne svetlo typu lamp, zapni ji stíny (ray shadows). a je to ne? |
Autor: | taby [ pát lis 23, 2007 10:41 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Na to se bude jen těžko odpovídat, protože jde o dost široký rozptyl, ale na obecné rovině můžeš použít toto: http://en.wikibooks.org/wiki/Blender_3D:_Noob_to_Pro/UV_Map_Basics Jinak textury lze sehnat zde: http://cgtextures.com/ nebo http://mayang.com/textures/ Postupně ale zjistíš, že je nejlepší si ji udělat sám. |
Autor: | taby [ pát lis 23, 2007 4:08 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Pokud myslíš render, tak ano. Změníš to na záložce Format v menu Scene (klávesa F10). Jsou to položky SizeX a SizeY. (Pro nový render)
|
Autor: | pedu [ pát lis 23, 2007 4:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nedoporučujem meniť rozlíšenie vyrenderovaného obrázku. Lepšie je vyrenderovať to s inými číslami SizeX SizeY. Kvalita sa dá meniť iba u JPG - pomocou percent - štandardne 90. |
Autor: | taby [ pát lis 23, 2007 4:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Teď jsem si toho pořádně všiml. Obrázek z renderu budeš moci upravit již jen v nějakém 2D editoru. |
Autor: | pedu [ pát lis 23, 2007 6:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Dá sa, ale lepšie je vyrenderovať, ako zmenšovať v 3D editore. Mimochodom - pre rýchle renderovanie s nižšou kvalitou je dobré vypnúť RAY vedľa RENDER. Ale môžu sa pri tom stratiť efekty - Ray shadow, Ray transp... |
Autor: | taby [ pon lis 26, 2007 10:01 am ] |
Předmět příspěvku: | |
stalk píše: No ja som myslel zvacsenie kvality, tym padom aj zvacsenie rozlisenia obrazku, ktory idem ukladat, nie renderovaneho, ale toho co idem ulozit, cize JPEG.Vdaka moc.Ci to nastavim tym istym?Vdaka este raz.
No, nevím, co tím myslíš, ale ukládáš to, co zrenderuješ. Pokud má render nastaveno rozlišení 800 x 600, tak uložíš obrázek o velikosti 800 x 600. Chci-li jiný rozměr, tak musím udělat jiný render. |
Autor: | white wolf [ pon lis 26, 2007 1:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ja jen doplnim, ze pokud ti jde o kvalitu, neukladej ve formatu *.jpg, ale radeji treba *.png popripade *.tga |
Autor: | Semiš [ pon lis 26, 2007 8:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
stalk píše: Prosim vas, moze mi niekto napisat presne ako urobim texturu objektu?Lebo v tomto blendery sa ani diva svina nevyzna.Vsak to ma milion tlacitok.Nieje k tomu nejaky cesky tutorial?Mam obrazok, ktory by som chcel pouzit ako texturu.Ako to s tymto obrazkom urobit?
Vdaka Co sme mi dyž se v něm vyznáme? Českejch tutoriálů je asi sto na http://www.3dscena.cz a docela dost je jich i tady. Jinak v nastaveních textur máš ten výběr různých textur a tam vyber image-pak jen nahrej jakej obrázek chceš. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |