blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Hrany meshe
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=5353
Stránka 11

Autor:  bily.trpaslik [ čtv pro 06, 2007 10:13 pm ]
Předmět příspěvku:  Hrany meshe

Ahoj všem,

mám otázku. Jde nějakým způsobem zařídit to, aby byly v renderu viditelné pouze hrany meshe? Potřeboval bych udělat takovou nějakou síť, jako je na přiloženém obrázku s tím, že ten prostřední face tam musí být. Zkoušel jsem to pomocí funkce Edge v nastavení renderu (F10), což by eventuelně byla celkem přijatelná možnost, ale výsledný render ignoroval právě ten face v popředí, což je mi na prd. Nemá někdo z vás nápad?
Díky

Přílohy:
2007-12-06_210545.png
2007-12-06_210545.png [ 6.08 KiB | Zobrazeno 911 krát ]

Autor:  bily.trpaslik [ čtv pro 06, 2007 10:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak je to ještě trošku jinak - s tou funkcí Edge to funguje jenom v případě, že je v nastavení materiálu zvoleno Wire, jenže pak je právě vyrenderovaný pouze drátěný skelet, jenže já potřebuji i ten face ...

Autor:  bily.trpaslik [ čtv pro 06, 2007 10:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

No tak už sem to vyřešil tak, že udělám skelet s Wire a ten face udělám jako samostatný mesh bez wire ... Tak to můžete ignorovat ... Anebo nevíte někdo jak tuto zprávu můžu smazat? :D

Autor:  taby [ čtv pro 06, 2007 10:57 pm ]
Předmět příspěvku: 

Existuje python script, který toto umí, ale nemám odkaz. Hledej na Blendernation.com :wink:

Autor:  freekill [ čtv pro 06, 2007 11:14 pm ]
Předmět příspěvku: 

Co to rozdelit na dva materialy, jeden bude nromální, cili ten mesh co chces aby sel videt a u druheho by bylo zatrhnute WIRE?

Autor:  Antharon [ sob pro 08, 2007 6:52 pm ]
Předmět příspěvku: 

a co tak vyrendrovat to ako wire, potom nornalne a uz to len odfotosopovat?

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/