blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Hrany meshe http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=5353 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | bily.trpaslik [ čtv pro 06, 2007 10:13 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Hrany meshe | ||
Ahoj všem, mám otázku. Jde nějakým způsobem zařídit to, aby byly v renderu viditelné pouze hrany meshe? Potřeboval bych udělat takovou nějakou síť, jako je na přiloženém obrázku s tím, že ten prostřední face tam musí být. Zkoušel jsem to pomocí funkce Edge v nastavení renderu (F10), což by eventuelně byla celkem přijatelná možnost, ale výsledný render ignoroval právě ten face v popředí, což je mi na prd. Nemá někdo z vás nápad? Díky
|
Autor: | bily.trpaslik [ čtv pro 06, 2007 10:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak je to ještě trošku jinak - s tou funkcí Edge to funguje jenom v případě, že je v nastavení materiálu zvoleno Wire, jenže pak je právě vyrenderovaný pouze drátěný skelet, jenže já potřebuji i ten face ... |
Autor: | bily.trpaslik [ čtv pro 06, 2007 10:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No tak už sem to vyřešil tak, že udělám skelet s Wire a ten face udělám jako samostatný mesh bez wire ... Tak to můžete ignorovat ... Anebo nevíte někdo jak tuto zprávu můžu smazat? |
Autor: | taby [ čtv pro 06, 2007 10:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Existuje python script, který toto umí, ale nemám odkaz. Hledej na Blendernation.com |
Autor: | freekill [ čtv pro 06, 2007 11:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Co to rozdelit na dva materialy, jeden bude nromální, cili ten mesh co chces aby sel videt a u druheho by bylo zatrhnute WIRE? |
Autor: | Antharon [ sob pro 08, 2007 6:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
a co tak vyrendrovat to ako wire, potom nornalne a uz to len odfotosopovat? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |