blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
BVH -zdrbane IPO nebo armatura http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=5364 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | vklidu [ úte pro 11, 2007 10:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | BVH -zdrbane IPO nebo armatura |
Slabnou mi nervy, mate nekdo zkusenost s BVH? Uspesne jsem nasel vhodne BVH jake jsem potreboval, uspesne importoval, uspesne armatura chodi, beha . . . . ALE V prilozenem .blend mam dve armatury s ruznou BVH obe pro mne v tuto chvili k nicemu http://www.mond.own.cz/blender/BVH_kryze.blend.zip 1. BVH ma prekroucene IPO rukou v rameni coz v animaci kosti neni videt, ale pri pokusu o zakosteni postavy ma ruce v ramenou do uzliku. Zkousel jsem casti pretocene IPO krivky zrcadlovou transformaci vratit zpet a krivka uz vypada smysluplne (mesh uz nebyl prekrouceny), ale pohyb byl pod uplne blbym uhlem a nepodarilo se mi najit zpusob jak IPO spravne nastavit. 2. BVH ma v pohode vsechny IPO, ale zakladni poza armatury (v edit modu) je ohla v pase s rukama natazenyma pred sebe chodidly na stranu - a tudiz nezakostitelna leda, ze bych podle armatury zdeformoval i zakladni pozici meshe, ale to je pekna prasarna. Takze uvitam kazdou dobrou radu napr. kde muzu najit vice info nebo ad 1 nevite jak spravne opravit IPO? ad 2 nevite jak opravit zakladni polohu armatury tak aby mi IPO krivky jeste k necemu byly? Diky moc (Odpovedi typu vysr.. .. .. .. uz se mi honi hlavou, ale rad bych se to naucil) |
Autor: | taby [ stř pro 12, 2007 7:33 am ] |
Předmět příspěvku: | |
No, a není lepší udělat si vlastní kostru krok za krokem? Zde na fóru najdeš link na jednoduché zakostění, podle kterého jsem začínal já. Pokud bys pak ještě měl dotaz, tak mi napiš na ICQ. |
Autor: | vklidu [ čtv pro 13, 2007 6:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no, problem neni az tak udelat kostru a zakostit, ale pak uz nejde pouzit IPO krivky s realnym pohybem, protoze ty vychazi z odlisne pocatecni pozy. A rucnese muzu snazit sebelip, ale animace tela nikdy nebude dost realna, a nebo nad tim stravim tolik casu, ze to nebude stat za to. Mel jsem za to, ze BVH ma usnadnit praci. Take si rad spoustu veci udelam sam, ale doba je rychla a vyvoj nezadrzitelny (to jakym smerem necham na kazdem) a mam za to, ze za chvili budou knihovny modelu pretekat a malo kdo za par let zacne modelovat z cube. Uz dnes radeji sahnu po hrube predmodelovane hlave. Kdyz chcete kouli take si ji nezacnete skladat z ploch, ale pouzijete vzor. Kazdpadne dekuji za radu. |
Autor: | taby [ čtv pro 13, 2007 6:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No, a ty nepoužíváš NLA editor? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |