blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Video http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=5558 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | djdve [ úte úno 12, 2008 4:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | Video |
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli s timhle má někdo zkušenosti. Jestli ano, popište prosím návod. http://www.ash.webstranka.info/?p=36 |
Autor: | Pitris [ úte úno 12, 2008 6:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Video |
djdve píše: Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli s timhle má někdo zkušenosti. Jestli ano, popište prosím návod. http://www.ash.webstranka.info/?p=36
Řekl bych, že majitelem stránek je jeden z členů tohoto fóra, Ash. Tak buď se ozve sám, nebo mu pošli PMko. |
Autor: | Ash [ stř úno 13, 2008 10:09 am ] |
Předmět příspěvku: | |
djdve, toto je trochu v nesprávnej kategórii, lebo sa to väčšinou týka GameBlenderu. Ale k veci: Tento týždeň som publikoval modul PyARTK, ktorý umožňuje pristupovať k funkciám ARToolKitu z Pythonu (a teda aj z Blenderu). V dohľadnej dobe (asi týždeň) plánujem vypustiť demo s použitím PyARTK, v ktorom budú skombinované herné objekty s reálnym videom. Táto technológia má široké možnosti použitia, od rozšírenej reality (Augmented reality), cez ovládanie hier, až po motion capturing. |
Autor: | jameri [ pát úno 15, 2008 2:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | hromada otazíků???????? |
Co to ksakru na tom vieu je? to vypada jako kdybys prevedl model do skutecneho světaM???? |
Autor: | Ash [ pát úno 15, 2008 2:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Hovorí sa tomu augmented reality - teda prepojenie obrazu reálneho sveta s počítačovou animáciou a celé v reálnom čase. ARToolKit je knižnica, ktorá to umožňuje s použitím grafických značiek (markers) - pozri napr. toto video, alebo takúto hru, prípadne magické zrkadlo. Ja som prepojil pythonovský wrapper ARToolKitu, ktorý sa volá PyARTK, s GameBlenderom a mojím pluginom pre video textúry. Teraz chystám demo s priloženým ukážkovým videom, aby si to každý mohol odskúšať na svojom počítači. Dúfam, že cez víkend to dokončím a vypustím. |
Autor: | xmalda [ ned úno 17, 2008 1:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
To je bombaaa, moc se mi to zamlouva, vidim v tom vyuziti v architekture. Pujde treba natocit digitalni kamerou pozemek a pak na nej vlozit objekt? |
Autor: | freekill [ ned úno 17, 2008 1:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Urcite to pujde... |
Autor: | Pitris [ ned úno 17, 2008 1:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
freekill píše: Urcite to pujde...
Ne že půjde. Ono už to jde! |
Autor: | xmalda [ ned úno 17, 2008 2:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no naaadhera, jeste by to chtelo tutorial pro uplne zacatecniky jako ja :/ |
Autor: | freekill [ pon úno 18, 2008 5:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Už mám natočené videa, jen cekam na slibovaná tutorial a udelam Cube invasion |
Autor: | Ash [ pon úno 18, 2008 5:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
freekill, na deme sa intenzívne pracuje (v sobotu som skoro nespal). Len si dovolím upozorniť, že demo integrácie s ARToolKitom je založené na značkách umiestnených na fyzickej scéne. Video bez týchto značiek sa nedá ARToolKitom spracovať - na to existujú iné produkty, napr. Icarus pre camera tracking... |
Autor: | freekill [ pon úno 18, 2008 5:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Aha takhle...tak to ais nic =( |
Autor: | Forseti [ pon úno 18, 2008 6:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Chtěl jsem se zeptat, má to něco společného s tím jak v profi studijích dělají animece? Př když v EA Sports dali na Tigera Woodse (odpal míčku) nějaké značky, pak to nasnímali a tím docílili realistického pohybu, nebo když na Michaela Jacksona dali ty samé značky, nasnímali to a pak podle toho udělali tančící kostru, tuším že ty značky byly na kloubech a pak tvořily klouby armatur. Je to ono nebo to je něco úplně jiného? |
Autor: | freekill [ pon úno 18, 2008 6:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ty mluvis o motion capture... Navleces se do takoveho kostymu a po tele mas cidla ktere zaznamenavaji tvuj pohyb, ktery nasledne prenesou do pocitace v podobě armatury. Edit: http://en.wikipedia.org/wiki/Motion_capture http://www.youtube.com/watch?v=IJ4tndpw ... re=related |
Autor: | Semiš [ pon úno 18, 2008 6:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | . |
Freekill: to je asi finančně pro normálního člověka nemožný co? |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |