blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Klavesova zkratka pro vyvolani zdeformovani
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=5615
Stránka 11

Autor:  psychotron [ čtv úno 28, 2008 1:58 pm ]
Předmět příspěvku: 

neni to deformacia, je to catmull-clark subdivision algoritmus a v blenderi sa jeho implementacia vola subsurf, a je medzi modifikatormi, v button windows panel F9 - add modifier>subsurf, alebo klavesou skratkou shift+O (v object mode)

Autor:  Genom [ čtv úno 28, 2008 4:47 pm ]
Předmět příspěvku: 

psachotron: jen tě trochu opravim...

Subsurf je všeobecnej název pro dělení ploch - subdivision surfaces...
Asi nejznámější algoritmy, které to provádějí, jsou Catmull-Clark a Doo-Sabin.

Jedinej rozdíl v nich je ten, že první využívá dělení nad plochama (face-split), zatímco ten druhej dělaní nad vertexama (vertex-split)...

Autor:  xeonikx [ čtv úno 28, 2008 8:57 pm ]
Předmět příspěvku: 

CTRL + 1,2,3,4 stupně vyhlazeni (subsurt) na alfanumerické klávesnici

Autor:  Pitris [ čtv úno 28, 2008 9:25 pm ]
Předmět příspěvku: 

xeonikx píše:
CTRL + 1,2,3,4 stupně vyhlazeni (subsurt) na alfanumerické klávesnici

Dobrá poznámka. Skoro bych na tu funkci zapomněl. :wink:

Autor:  psychotron [ pát úno 29, 2008 8:59 am ]
Předmět příspěvku: 

Genom píše:
Subsurf je všeobecnej název pro dělení ploch - subdivision surfaces...


jaka sranda, toto ma nenapadlo ze to je prave takato skratka, som obcas rozmyslal nad tym ze co jake surfy s tym maju co spolocne :lol:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/