blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Kolkouholnik...? http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=5790 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Kapo [ stř dub 16, 2008 8:47 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Kolkouholnik...? | ||
Mám jednu otázku, ako mám spraviť v Blenderi 5, 6, 7,...uholník? lebo som si importoval do bleneru jeden model a tam v pohode kruh bez nejakeho bodu, v ktorom sa to spaja, proste kludne aj 20 uholnik, prikladam blend, a pýtam radu, ako toto spraviť v Blenderi...či je tam naozaj face skladajúci sa z toľkých vertexov, alebo je to niečo iné, ale nezdá sa mi, lebo som zapol ukazovanie face-normál a len jedna je tam, alebo sú tie face skryté? Takže prosím pomôžte mi, lebo tomu nechápem! Za prípadnú pomoc ďakujem.
|
Autor: | kracho [ stř dub 16, 2008 8:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to funkcia F->make FGon. Spat to vezmes F->clear FGon. Priznam sa ale, ze neviem ako presne tato funkcia funguje, ked sa face stejne chova podla povodnych facov. |
Autor: | Kapo [ stř dub 16, 2008 8:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jeee, to je jedno ci to ide, bo ne, je to paradna frajerina! dikes |
Autor: | psychotron [ čtv dub 17, 2008 9:21 am ] |
Předmět příspěvku: | |
kracho píše: Je to funkcia F->make FGon. Spat to vezmes F->clear FGon.
Priznam sa ale, ze neviem ako presne tato funkcia funguje, ked sa face stejne chova podla povodnych facov. funguje to akurat tak ze na oko, clovek sa moze vytesovat ze ma falosny Ngon a nic z toho inac |
Autor: | Kapo [ čtv dub 17, 2008 1:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
psychotron píše: funguje to akurat tak ze na oko, clovek sa moze vytesovat ze ma falosny Ngon a nic z toho inac
suhlasim...inac mne to funguje, len ked vyplnim kruh shift f lebo ked dam ze extrude a zmensim do nuly (a dalej remove doubles) - proste inak bevel, tak to vypise nejaku blbost...preto ked to chcem tak, ako v tom blende, tak to musim spajat shift f...a este som sa chcel spytat, ze kolko uholnik sa da spravit ako programovo, naprogramovat do systemu...da sa blender nejako os*at a spravit tam nejaky 5 uholnik? |
Autor: | psychotron [ čtv dub 17, 2008 1:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pochybujem ze sa da nejak spravit normalny 5-uholnik v terajsom editmode je vsak vo vyvoji novy 'editmode' s nazvom BMesh ktory bude prave pracovat s Ngonmi, no kedy sa to dostane do Blenderu je otazne, mozno az po v2.50... video bmesh v akcii tu: http://www.youtube.com/watch?v=QVROss7vQvM http://www.youtube.com/watch?v=cis_Hx-1M8Q |
Autor: | Kapo [ čtv dub 17, 2008 2:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak toto chcem uz sa na to tesim |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |