blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
wire http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=5882 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | taby [ čtv kvě 29, 2008 9:25 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | wire | ||
V předchozích verzích jsem dokázal pomocí scriptu udělat takový wire render, ale když se o to pokouším v nové verzi Blenderu, tak se mi nedaří a i ten script se mi nenačítá do seznamu scriptů. Jak mám prosím vás v nové verzi blenderu renderovat takový wire objektu? ![]()
|
Autor: | Houska [ sob kvě 31, 2008 9:44 am ] |
Předmět příspěvku: | |
V nastavení materiálů, hned vedle toho, jak se zadávaj barvy je takovejch spousta čudlíků (je nad tim napsáno render pipeline)- jako Halo, ZTransp a je tam taky wire tak ho zaklikni. |
Autor: | taby [ sob kvě 31, 2008 1:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ano, o této možnosti vím, ale ta udělá pouze síť, ale ten script, který jsem používal zachoval plochy a zvýraznil na těchto plochách právě wire, takže render byl přehlednější. Ale pokud renderuji prostřednictvím toho, co píšeš, tak mám pouze síť. ![]() |
Autor: | mafian [ pon čer 02, 2008 2:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Já bych to udělal jako postprodukci v PS.Jeden WIRE ,druhej normálně a pak bych je dal do vrstev a jednu nebo druhou bych zprůhlednil(snížil bych fill nebo opacity) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Alfisko [ pon čer 02, 2008 3:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jde o to, ze tabymu jde o chybu toho skriptu.. nicmene ja tohle resim tak, ze dam dva modely, jeden je ve wire a druhej je s plochama.. pak ten s wirem trosinecku zvetsim a posunu ku kamere a iluze je na svete ![]() |
Autor: | mafian [ pon čer 02, 2008 3:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Alfisko píše: jde o to, ze tabymu jde o chybu toho skriptu..
nicmene ja tohle resim tak, ze dam dva modely, jeden je ve wire a druhej je s plochama.. pak ten s wirem trosinecku zvetsim a posunu ku kamere a iluze je na svete ![]() jj,chápu,že mu jde o script..já se to snažil jen obejít ![]() |
Autor: | DonaldX [ pon čer 02, 2008 10:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
A nestačí render z viewportu? ![]() |
Autor: | Houska [ úte čer 03, 2008 6:34 am ] |
Předmět příspěvku: | |
To by asi stačilo, ale nešlo by to, pokud by na tom chtěl mít zobrazený materiály, nebo že by tam byla celá loď a jen ta kotva by byla wire (to by šlo jen pokud by tam měl textury, ale to by pak asi nešlo nasvícení a textury by nevypadaly jako v renderu) |
Autor: | taby [ úte čer 03, 2008 6:59 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak vše už je vyřešeno. Pokud toužíte po scriptu, který to všechno udělá za vás, tak ho přikládám. nevím totiž, zda je nativně v instalaci, protože mám nashromážděno mnoho scriptů a moc je nepromazáván. Moc šikovný script. http://taby.wu.cz/render_wire_v1.2.py |
Autor: | Ragnos [ úte čer 03, 2008 2:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nechápu v čem je tenhle skript tak dobrý když se dá udělat ručně to co dělá automaticky |
Autor: | djdve [ úte čer 03, 2008 2:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky moc za tenhle skriptík ![]() |
Autor: | taby [ úte čer 03, 2008 3:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ragnos píše: nechápu v čem je tenhle skript tak dobrý když se dá udělat ručně to co dělá automaticky
No, řekl bych, že v tom, že to dělá automaticky. ![]() Je to stejné, jako by jsi se ptal na to, proč máme v základních tvarech krychli nebo jakýkoliv jiný 3D objekt, když se to dá všechno udělat z planu. ![]() |
Autor: | Ragnos [ úte čer 03, 2008 3:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
taby píše: Ragnos píše: nechápu v čem je tenhle skript tak dobrý když se dá udělat ručně to co dělá automaticky No, řekl bych, že v tom, že to dělá automaticky. ![]() Je to stejné, jako by jsi se ptal na to, proč máme v základních tvarech krychli nebo jakýkoliv jiný 3D objekt, když se to dá všechno udělat z planu. ![]() no to by mě taky zajímalo proč tam máme tu krychli ![]() ![]() ![]() |
Autor: | taby [ úte čer 03, 2008 3:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ragnos píše: no to by mě taky zajímalo proč tam máme tu krychli
![]() ![]() ![]() No, je pravda, že to jsme dva. Postupně ten script rostl a zlepšoval se, ale jak jsem psal, tak autor to již asi pustil "k vodě". Ale uvidíme, zda to ještě vylepší. Naděje umírá poslední. ![]() |
Autor: | vklidu [ stř lis 19, 2008 12:20 am ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
A co takhle priradit objektu dva materialy (pro tytez faces) a jednomu z nich dat Zoffset. Neni pak nutne zadne zdvojovani objektu ani postprocess. Vim, ze prazdniny uz davno skoncily, ale o tomhle jsem nevedel a podle prispevku nebudu sam. http://blenderartists.org/forum/showthread.php?t=137845 na konci je navod Edit: jeste poznamka Materialovy Wire - materialovy wire je urcite rychlejsi na render - nevyhodou je konstantni tloustka car pro celou scenu Script v Mesh>SolidWireframe - vyhoda je perspektivni tloustka car (vzdalenejsi cary jsou tenci) - nevyhoda je, ze script vyrobi novy wire mesh, to zkomplikuje scenu a delku renderu - take nejde pouzit na mesh se Subsurf Takze asi zalezi na zameru.
|
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |