Právě je ned pro 01, 2024 1:06 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Problém s UVmapingem
PříspěvekNapsal: sob kvě 31, 2008 10:46 am 
Offline
..
..

Registrován: sob led 05, 2008 3:12 pm
Příspěvky: 36
Když chci označit facy modelu abych to mohl namapovat tak se mi zobrazí hlášlka: UV/Face select was removed.Editmode now allows UV editing, Add a UV layer or Unwrap (Ukey).Vůbec nevím co s tím mám dělat.A když už sem založil nový topic tak bych se chtěl zeptat ještě zblur efekt konkrétně na http://blender3d.cz/drupal/?q=glow.Udělal jsem vše podle návodu tzn kamery, trackovaní, nastavení sequence, ale tam už začína problém pač se v náhledovém oknu zobrazí červené okno a při rendru ze slibovaný efekt zbluru nedostaví.Díky za případné rady


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 31, 2008 11:26 am 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Ten tutor je celkem zastaralý má ten zblur podporu pro aktuální verzi Blenderu? jinak bych se ani nedivil kdyby neměl

jinak unwrapuje se teďka přes edit mód a tam klávesa U


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 31, 2008 11:30 am 
Offline
..
..

Registrován: sob led 05, 2008 3:12 pm
Příspěvky: 36
A kdyby to bylo tou verzí , existuje nějaký podobný plug?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 31, 2008 11:31 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
no musis sa prepnut do edit modu, ale to nestaci, sice mozes mapovat, ale davat set light a invisible, collision atd, na to musis ist do texture paint, tym pridas UV layer, v editing v zalozke Mesh, a potom mozes zase v editing v edit mode vo face select mode davat set light atd v Texture face...cize aby si mohol texturovat/mapovat texturu chod do edit modu, najlepsie do face sel modu, pre set light atd pridaj uv layer prepnutim sa do texture paint, ale pozor chyba tam copy draw mode, cize musis face po faci robit, to mi nejde do hlavy ze jak ked mam nejaky husty mesh tak to mam robit po jednom? :shock:

P.S. inac add uv layer mozes aj pridat kliknutim na add v zalozke uv layer :lol: :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 31, 2008 11:47 am 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
jameri:kdybych potřeboval DOF tak sáhnu po Yafray nebo to nasimuluju přes nody a zdepth to už se tady na fóru řešilo tak zkus pohledat


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz