blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
blender 2.46 -exporty http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=5939 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | joxer [ čtv čer 19, 2008 2:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | blender 2.46 -exporty |
ahoj, nevite prosim nekdo proc kdyz nainstaluju blender 2.46 tak tam nemam zadny exporty krome vrml, dxf a stl ? potrebuju hlavne 3ds a obj a kdyz nainstaluju 2.46 tak tam proste nejsou... tak musim nainstalovat starsi verzi a tu novou pres to a pak to de... nevite nekdo jak to je? a jeste mam problem s indigem, najednou z niceho nic prestalo fungovat a kdykoliv zapnu indigo export (skript) tak ten skript spadne s takovou tou hlasku jakoze script error. zkousel sem preinstalovat blender, python i indigo a dela to porad |
Autor: | DeRp [ čtv čer 19, 2008 6:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Skus preinstalovat blender, ja mam v zakladnej 246 verzii vsetky exporty co tam maju byt, pouzivam 3ds a collada a collada funguje na rozdiel starsych verzii konecne ako tak prijatelne. |
Autor: | Váca [ čtv čer 19, 2008 6:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
juá mm uplně tu první 2.46 a do 3ds mi to jde v pohodě je pravda, že sem předtim měl nainstalovanou 2.44, pak 2.45, pak RC1, RC2 a nakonec 2.46, ale šlape mě to |
Autor: | joxer [ čtv čer 19, 2008 7:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ja mel prave taky vsechny exporty, jenomze kdyz sem instaloval jenom blender 2.46 (nemel sem na disku zadny predchozi verze), tak tam exporty chybi zkousel sem to nekolikrat, fakt divny |
Autor: | Ragnos [ čtv čer 19, 2008 7:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
joxer:podle mě tu poslední verzi nějak uspíchali i když těch RC bylo dost tak nechápu proč nejde Yafray a taky to proč do té instalace 2.46 nepřidali žádné skripty musel jsem si je tam točit z jiné verze než z toho finalu |
Autor: | joxer [ čtv čer 19, 2008 7:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ragnos: tak aspon ze to neni jenom u me, ale fakt tam je chyba... jinak yafray normalne pouzivam, akorat mam vypnuty to tlacitko "xml" , je blby ze se mi neukazuje po castech ale objevi se mi az hotovej render ... mozna autori usoudili ze uz je blender tak dobrej ze neni treba externi renderer ani exporty, proc exportovat do neceho jinyho kdyz nejlepsi je blend ze |
Autor: | JRun [ pon čer 23, 2008 10:26 am ] |
Předmět příspěvku: | |
hm..taky se mi to stalo, ale jen když jsem použil Blendigo_v109, zustali tam jen ty exporty co píšeš, ale po odinstalování se zas objevily... |
Autor: | 6xx [ čtv čer 26, 2008 3:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ragnos píše: joxer:podle mě tu poslední verzi nějak uspíchali i když těch RC bylo dost tak nechápu proč nejde Yafray a taky to proč do té instalace 2.46 nepřidali žádné skripty musel jsem si je tam točit z jiné verze než z toho finalu
Nefunkčnost Yafraye není problém Blenderu ale Yafraye. Podle informací, co se dají na internetu sehnat je to tím, že oficiální build Yafu je kompilovaný MSVC 2005 a Blenderu MSVC 2008 a ty jsou mezi sebou binárně nekompatibilní. Jinak řečeno, mělo by stačit Yafray znovu zkompilovat se stejnou verzí MSVC. Linuxové buildy AFAIK fungují dobře, ale nemám je odzkoušené (blender i Yaf si builduji sám). |
Autor: | joxer [ úte črc 01, 2008 5:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | 3ds export |
potrebuju poradit, jestli nekdo nemate zkusenosti s exportem do 3ds ( nechci kvuli tomu zakladat novy tema...) problem je ze delam nejaky modely a pozadovanej format je 3ds. ty si pak udajne oni importujou do 3dsmax. ale problem je ze modely jim nezobrazujou UV mapy. nevim si s tim rady. psali mi neco jakoze 3ds format ma v sobe bud udaje o "smoothing" nebo o "UV" - ale pri exportu z blenderu zadny moznosti nastaveni 3ds nejsou... nevite nekdo jak to vyresit? nejakej jinej funkcni 3ds export treba? |
Autor: | Bumpkin [ úte črc 01, 2008 8:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
heh nechapu proc 3ds to je v blenderu nepouzitelny nejvychytanejsi je OBJ jak v maxu tak v blenderu posli jim to v OBJ formatu a mas po starostech |
Autor: | joxer [ úte črc 01, 2008 8:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
bumpkin: presne o to se je snazim presvedcit, ale pouzivaj tech programu vic a nejak chtej furt 3ds... no uvidime, snad za to dostanu zaplaceno |
Autor: | Bumpkin [ úte črc 01, 2008 9:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
joxer: hehe to nechapu Obj bezi lip na vsech 3d aplikacich nez 3DS |
Autor: | Yellowzelo [ stř črc 02, 2008 9:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Export z Blenderu do fbx a obj by mal byť bezproblémový. Potom si stiahni nejaký spoľahlivý nástroj, pomocou ktorého to dostaneš do 3ds formátu. Samotný Autodesk ponúka konvertery -> http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/index?siteID=123112&id=6839916. Dokumentácia jednotlivých (exportných) skriptov -> http://wiki.blender.org/index.php/Scripts/Catalog#Export. Najväčší potenciál pri prenose 3d dát (z Blenderu) má podľa mňa formát fbx, ktorý je pomerne vyspelý, častokrát sa používa na výmenu 3d dát medzi maxom a mayou atď. a hlavne Blender poskytuje slušný export. -> http://wiki.blender.org/index.php/Scripts/Manual/Export/autodesk_fbx#Interoperability |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |