blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Animka http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=6113 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | f!sa [ sob zář 13, 2008 11:09 am ] |
Předmět příspěvku: | Animka |
Můj problém vysvěltím na lehkém příkladu: Mám krychli a chci aby se v animaci otáčela dokola... Udělal jsem to tak, že po 90° rotace a 20 snímkách u krychle jsem vložil klíč Rot, jenže když potom spustím kontrolní amimaci Alt+A, tak to sice jede dokola, ale po těch konečných 80ti snímkách se to zastaví a na 1 snímku zase rozjede.... nejde nějak to zastavení a zrychlení změnit v plynulé otáčení krychle do nekonečna? |
Autor: | Kapo [ sob zář 13, 2008 11:39 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Vola sa to extrapolation, najdes to v menu Curve > Extend mode > Extrapolation na to staci mat len vlozeny kluc na 20 tej snimke o 90 stupnov a on krivku predlzi do nekonecna...ziadne spomalenie na konci...alebo ak chces aby po 80 snimkach skoncil pohyb daj Curve > Interpolation mode > Linear, ale to musis mat vlozene kluce az po 80 tu sniku ale tam sa krivka odreze a bude ostra...ze krivka je ohnuta na konci sposobuje spomalenie linear sposobuje ze je krivka ostra...dufam ze som pomohol |
Autor: | 6xx [ sob zář 13, 2008 11:53 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Na tohle se musí pomocí IPO editoru. Když uděláš tu animaci, tak se přepni do IPO editoru. Tam uvidíš několik křivek. Každá představuje animaci něčeho (rotace podle osy x, rotace podle osy y, osy z, posun podle x atd.). Vyber ty, které jsou křivé (pokud je nějaká křivka vodorovná přímka, tak jí klidně můžeš smazat, nic se podle ní neanimuje). Pak vyber v menu Curve -> Extend mode -> vyzkoušej, které se hodí pro tvůj případ, nejspíš to bude Extrapolation. EDIT: Sakra, než já se k tomu abych to napsal dostanu, tak jsem předběhnut |
Autor: | f!sa [ sob zář 13, 2008 12:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jj dikes to jsem přesně potřeboval |
Autor: | f!sa [ sob lis 08, 2008 3:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Mám další problém s animací/hrou.... Mam vytvořenou krátkou animaci o 20 snímkách pomocí armatury a chci aby ve hře stisknutím nějaké klávesy, třeba Q, se animace přehrála. S nějakou jinou animací bez armatur mi to jde, ale s kostma je to horší a nevím jestli vše nastavuju tak jak mám Koukněte na www.fsboarding.wz.cz/blend.jpg a poraďte pls co dělám špatně... p.s. Zkoušel jsem nastavovat ty parametry dole i pro toho panáka.... a nic Nebo stačí nějakej odkaz, kde tohle řeší či vysvětlují, já ale nic nenašel |
Autor: | zgerbiak [ sob lis 08, 2008 7:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Animáci kostí sa nerobí cez ipo ale cez Action Editor. Ten actuator zmeň na Action a v políčku AC daj názov akcie z Action Editor-a. Nastav si Start a End. Malo by ti to potom ísť |
Autor: | f!sa [ sob lis 08, 2008 7:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jé díky, zase jsem o něco chytřejší |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |