Právě je pon pro 02, 2024 11:42 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Materiály - Textury
PříspěvekNapsal: sob říj 18, 2008 3:46 pm 
Offline
..
..

Registrován: pon říj 13, 2008 9:53 pm
Příspěvky: 32
Bydliště: Brno
Ahoj mohli by jste mně poradit co tohle znamená ?

Nyní k materiálům. Na cihlovou zeď v pozadí byla použita tato textura (Object - Flat):
Na podlahu zase tato textura (Global - Flat):
Na nádrž tato textura (Glob - Cube):

mělo by vzniknout něco jako http://www.grafika.cz//images4/strelakhladinabazen.jpg tohle..

To glob-cube a tohle to se někde nastavuje nebo co to má být ?

Mám ještě jednu otázku.. co to je Bump Ekvivalent ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 18, 2008 7:07 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Jedná se druhy mapování textur na objekt(y)...

Na ty dvě velké krychle je namapovaná textura (Object - Flat)
Na malou vpravo nahoře (Global - Flat)
A na malou vlevo dole (Global - Cube)

Na podrobnější popis mapovacích technik se jukni na net...je to vcelku rozsáhlá tématika...

Obrázek

Druhy toho mapovaní se nastavují v týhle záložce "viz obrázek" - Shading (F5)
Obrázek

Ekvivalent Bump mapy znamená texturu obdobného charakteru...např. normal mapa, displace mapa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 18, 2008 8:27 pm 
Offline
..
..

Registrován: pon říj 13, 2008 9:53 pm
Příspěvky: 32
Bydliště: Brno
Genom píše:
Jedná se druhy mapování textur na objekt(y)...

Na ty dvě velké krychle je namapovaná textura (Object - Flat)
Na malou vpravo nahoře (Global - Flat)
A na malou vlevo dole (Global - Cube)

Na podrobnější popis mapovacích technik se jukni na net...je to vcelku rozsáhlá tématika...

Obrázek

Druhy toho mapovaní se nastavují v týhle záložce "viz obrázek" - Shading (F5)
Obrázek

Ekvivalent Bump mapy znamená texturu obdobného charakteru...např. normal mapa, displace mapa...



řekneš mně to nějak abych to pochopil a vysvětlil nějak abych to viděl v renderu ? :D :D Že se to dělá v f6 to už vím dávno ale nevěděl sem co tam mam dělat :D :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 18, 2008 8:53 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
určitě by jsi si nemohl projít jeden ze stovky tutoriálů co se touto problematikou zabývají? :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 18, 2008 10:59 pm 
Offline
..
..

Registrován: pon říj 13, 2008 9:53 pm
Příspěvky: 32
Bydliště: Brno
Sagi píše:
určitě by jsi si nemohl projít jeden ze stovky tutoriálů co se touto problematikou zabývají? :wink:



najdeš mně nějakej dobrej ? Prosím tě moc :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 18, 2008 11:03 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
tady to máš pěkně popsaný (eng)...
http://wiki.blender.org/index.php/Manual/Map_Input


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz