blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

UV mapping problem a Material vody a priehladnych predmetov
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=6309
Stránka 11

Autor:  Sunshaftstudios [ stř pro 17, 2008 3:56 pm ]
Předmět příspěvku:  UV mapping problem a Material vody a priehladnych predmetov

mna by celkom zauimalo ako docielim v blenderi nieco taketo

tam akokeby efekt hlbky...
nejde mi to ani s yafray ani s internalObrázek

Autor:  Genom [ stř pro 17, 2008 4:00 pm ]
Předmět příspěvku: 

Všechno se to nastavuje u materiálu v panelu Mirror Transp...

Autor:  Sunshaftstudios [ stř pro 17, 2008 4:01 pm ]
Předmět příspěvku: 

to mi nerobi problem, len ten efekt hlbky

Autor:  Genom [ stř pro 17, 2008 4:45 pm ]
Předmět příspěvku: 

Na to má vliv spousta věcí...

Jukni sem http://www.blender3d.cz/drupal/?q=node/102 úplně dolu jestli ti to pomůže...

Nebo sem postni objekt u kterého toho chceš dosáhnout...

Autor:  tichi [ stř pro 17, 2008 4:47 pm ]
Předmět příspěvku: 

zakladnym predpokladom je, aby mal skleneny objekt nejaky objem..teda musi byt uzatvoreny. Potom samozrejme spravne nastaveny material..hlavne IOR. Pre sklo je to hodnota 1,51.

Autor:  Sunshaftstudios [ stř pro 17, 2008 5:15 pm ]
Předmět příspěvku: 

NO NIECO SA MI UZ PODARILO, ale v tom tutoriale je stary blender...
aj tak najlepsiou cestou ako na to dojst je experimentovanie, a to robim casto...
este mam problem z uv mappingom,
preco to nerenderuje? zatial som nekukal ziaden tutorial, len som experimentoval bars co stlacal (samozrejme nie nahodne)
a dospel som k tomuto problemu:
Obrázek

Autor:  Kapo [ stř pro 17, 2008 5:41 pm ]
Předmět příspěvku: 

no musis to dat aj do materialu ako texturu a zvolit uv mapping

Autor:  lz [ stř pro 17, 2008 6:37 pm ]
Předmět příspěvku: 

Kapo: ne, nemusi. Pokud ma na objektu jen jednu UV mapu (a rekl bych ze ano), staci mu v materialu daneho objektu zapnout TexFace (F5, paletka Material - druha od leva). Ovsem pokud bude chtit pres UV mapovat treba jeste bum nebop specular mapu, tak s nima musi udelat to, co rikas.

EDIT: opravil jsem po sobe preklepy ;)

Autor:  Kapo [ stř pro 17, 2008 7:39 pm ]
Předmět příspěvku: 

lz píše:
Kapo: ne, nemusi. Pokud ma na objektu jen jednu UV mapu (a rekl bych ze ano), staci mu v materialu daneho objektu zapnout TexFace (F5, paletka Material - druha od leva). Ovsem pokud bude chtit pres UV mapovat treba jeste bum nebop specular mapu, tak s nima musi udelat to, co rikas.

EDIT: opravil jsem po sobe preklepy ;)


tak sorry za nepresne informacie no :roll: :lol: :lol: :lol:

Autor:  Sunshaftstudios [ stř pro 17, 2008 8:54 pm ]
Předmět příspěvku: 

napisete mi na icq? tam sa to da ovela lepsie vysvetlit...
moje icq je 409073581
ps: som permanentne zaneprazdneny lol

Autor:  lz [ stř pro 17, 2008 9:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ne, nenapíšu. ICQ nepoužívám. Ale pokud máš čas, projdi net a najdeš spoustu tutoriálů, česky např. tady: http://www.grafika.cz/serial11.html, související věci i tady http://www.grafika.cz/serial11.html . Pokud alespoň trochu ovládáš angličtinu, postahuj si BlenderArt magazine, ten každé číslo věnuje obsáhle jednomu tématu (modelování, texturing atp..): http://www.blenderart.org/issues/ . Dál je hodně videotutoriálů na Vimeu i YouTube. V neposlední řadě je tu někde na fóru thread který je podobných odkazů plný :)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/