blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
UV mapping problem a Material vody a priehladnych predmetov http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=6309 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Sunshaftstudios [ stř pro 17, 2008 3:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | UV mapping problem a Material vody a priehladnych predmetov |
mna by celkom zauimalo ako docielim v blenderi nieco taketo tam akokeby efekt hlbky... nejde mi to ani s yafray ani s internal |
Autor: | Genom [ stř pro 17, 2008 4:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Všechno se to nastavuje u materiálu v panelu Mirror Transp... |
Autor: | Sunshaftstudios [ stř pro 17, 2008 4:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
to mi nerobi problem, len ten efekt hlbky |
Autor: | Genom [ stř pro 17, 2008 4:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Na to má vliv spousta věcí... Jukni sem http://www.blender3d.cz/drupal/?q=node/102 úplně dolu jestli ti to pomůže... Nebo sem postni objekt u kterého toho chceš dosáhnout... |
Autor: | tichi [ stř pro 17, 2008 4:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zakladnym predpokladom je, aby mal skleneny objekt nejaky objem..teda musi byt uzatvoreny. Potom samozrejme spravne nastaveny material..hlavne IOR. Pre sklo je to hodnota 1,51. |
Autor: | Sunshaftstudios [ stř pro 17, 2008 5:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
NO NIECO SA MI UZ PODARILO, ale v tom tutoriale je stary blender... aj tak najlepsiou cestou ako na to dojst je experimentovanie, a to robim casto... este mam problem z uv mappingom, preco to nerenderuje? zatial som nekukal ziaden tutorial, len som experimentoval bars co stlacal (samozrejme nie nahodne) a dospel som k tomuto problemu: |
Autor: | Kapo [ stř pro 17, 2008 5:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no musis to dat aj do materialu ako texturu a zvolit uv mapping |
Autor: | lz [ stř pro 17, 2008 6:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Kapo: ne, nemusi. Pokud ma na objektu jen jednu UV mapu (a rekl bych ze ano), staci mu v materialu daneho objektu zapnout TexFace (F5, paletka Material - druha od leva). Ovsem pokud bude chtit pres UV mapovat treba jeste bum nebop specular mapu, tak s nima musi udelat to, co rikas. EDIT: opravil jsem po sobe preklepy |
Autor: | Kapo [ stř pro 17, 2008 7:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
lz píše: Kapo: ne, nemusi. Pokud ma na objektu jen jednu UV mapu (a rekl bych ze ano), staci mu v materialu daneho objektu zapnout TexFace (F5, paletka Material - druha od leva). Ovsem pokud bude chtit pres UV mapovat treba jeste bum nebop specular mapu, tak s nima musi udelat to, co rikas.
EDIT: opravil jsem po sobe preklepy tak sorry za nepresne informacie no |
Autor: | Sunshaftstudios [ stř pro 17, 2008 8:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
napisete mi na icq? tam sa to da ovela lepsie vysvetlit... moje icq je 409073581 ps: som permanentne zaneprazdneny lol |
Autor: | lz [ stř pro 17, 2008 9:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ne, nenapíšu. ICQ nepoužívám. Ale pokud máš čas, projdi net a najdeš spoustu tutoriálů, česky např. tady: http://www.grafika.cz/serial11.html, související věci i tady http://www.grafika.cz/serial11.html . Pokud alespoň trochu ovládáš angličtinu, postahuj si BlenderArt magazine, ten každé číslo věnuje obsáhle jednomu tématu (modelování, texturing atp..): http://www.blenderart.org/issues/ . Dál je hodně videotutoriálů na Vimeu i YouTube. V neposlední řadě je tu někde na fóru thread který je podobných odkazů plný |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |