blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

PROBLÉM S ANIMACÍ KOSTI
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=6316
Stránka 11

Autor:  mirek [ pát pro 19, 2008 12:38 pm ]
Předmět příspěvku:  PROBLÉM S ANIMACÍ KOSTI

Mohl by my prosím někdo poradit jak správně naanimovat kosti? Vymodeloval jsem si model robota s nohama a dal jsem do něj kosti.Ty kosti mam přiřazený tak ze když s kostí hýbu tak se mi hýbe i ta noha ale potřeboval bych to naanimovat a nevím jak.
Mužete psat i na ICQ: 399 959 522

Přílohy:
anim.JPG
anim.JPG [ 56.37 KiB | Zobrazeno 290 krát ]

Autor:  Antharon [ pát pro 19, 2008 5:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

mno, normalne to klucujes pomocou ISO kriviek v podstate, ale cela animacia sa ti uklada do action editoru.
Ono ja to robim vacsinou tak, ze cez "I" si ukladám LocRot a funguje to dostatočne

Autor:  kracho [ pát pro 19, 2008 7:35 pm ]
Předmět příspěvku: 

Takze jednoduchy postup:
1.Nastav si pozadovany frame (sipkami, alebo normalne tam zadaj cislo framu)
2.Narotuj si (respektive zmen polohu, ci velkost kosti) v pose mode. Je dolezite vediet (pre krok 4) ktore z tychto troch editacii budes pouzivat.
3.Oznac vsetky kosti "a" (niekdo moze namietat, ze to nie je nutne, ale ked po 5klucoch zistis, ze chces menit kluc u kosti u ktorej si to nemenil, rozhadze ti to vsetky animacie)
4.Pomocou klavesy "i" a naslednej volby dla bodu 2 zaklucuj svoju animaciu.
5. opakuj bod 1-4

Inak celku animaciu najma s moznostou kopirovania a posuvania klucov na casovej osi najdes v action editore ako uvadza Antharon. Ak ti tento postup nie je jasny, si este velky zaciatocnik a doporucujem precitat nejake ine tutorialy.

Autor:  mirek [ úte pro 23, 2008 12:51 pm ]
Předmět příspěvku: 

JUPÍÍÍ, uš to funguje :banana: :D
Mockrát díkkkk!!!!!

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/