blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
PROBLÉM S ANIMACÍ KOSTI http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=6316 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | mirek [ pát pro 19, 2008 12:38 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | PROBLÉM S ANIMACÍ KOSTI | ||
Mohl by my prosím někdo poradit jak správně naanimovat kosti? Vymodeloval jsem si model robota s nohama a dal jsem do něj kosti.Ty kosti mam přiřazený tak ze když s kostí hýbu tak se mi hýbe i ta noha ale potřeboval bych to naanimovat a nevím jak. Mužete psat i na ICQ: 399 959 522
|
Autor: | Antharon [ pát pro 19, 2008 5:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mno, normalne to klucujes pomocou ISO kriviek v podstate, ale cela animacia sa ti uklada do action editoru. Ono ja to robim vacsinou tak, ze cez "I" si ukladám LocRot a funguje to dostatočne |
Autor: | kracho [ pát pro 19, 2008 7:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Takze jednoduchy postup: 1.Nastav si pozadovany frame (sipkami, alebo normalne tam zadaj cislo framu) 2.Narotuj si (respektive zmen polohu, ci velkost kosti) v pose mode. Je dolezite vediet (pre krok 4) ktore z tychto troch editacii budes pouzivat. 3.Oznac vsetky kosti "a" (niekdo moze namietat, ze to nie je nutne, ale ked po 5klucoch zistis, ze chces menit kluc u kosti u ktorej si to nemenil, rozhadze ti to vsetky animacie) 4.Pomocou klavesy "i" a naslednej volby dla bodu 2 zaklucuj svoju animaciu. 5. opakuj bod 1-4 Inak celku animaciu najma s moznostou kopirovania a posuvania klucov na casovej osi najdes v action editore ako uvadza Antharon. Ak ti tento postup nie je jasny, si este velky zaciatocnik a doporucujem precitat nejake ine tutorialy. |
Autor: | mirek [ úte pro 23, 2008 12:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
JUPÍÍÍ, uš to funguje Mockrát díkkkk!!!!! |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |