Právě je sob lis 30, 2024 11:11 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Soft Body a BAKE RENDER
PříspěvekNapsal: stř led 14, 2009 4:52 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Da sa nejak nabakeovana simulacia SOFTBODY zeditovat? resp. mat v IPO krivkach vysledok toho co si comp vypocital?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 19, 2009 6:17 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon bře 12, 2007 2:46 pm
Příspěvky: 172
Bydliště: Brno a okolí
A co si představuješ, že by ty IPO reprezentovaly? Polohu každého bodu? To by byla opravdu ergonomická editace. :)

Jinak by mohly fungovat shape keys (nezkoušel jsem).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 19, 2009 7:22 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
No mna len zaujima na co je potom v BAKE menu button EDIT BAKED FRAMES (alebo tak nejak, nemam teraz pred sebou blendera), to budes urcite vediet, ze? :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 19, 2009 9:49 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
rekl bych, ze staci vyzkouset :)
- kdyz das Bake blender si ulozi polohu jednotlivych vertexu a pri dalsi animaci uz je nepocita (coz v podstate dela i normalne, protoze uklada do Cache, ale rozdil je ze po zapeceni uz fyziku neprepocitava ikdyz zmenis parametry vetru nebo rotaci, ktera by mela fyziku ovlivnit)
- v Bake Editing muzes v Editmode menit polohu kazdeho vertexu v jednotlivych frame (pripadne upravit zapeceny tvar na frame 50 a nechat dalsi chovani softu prepocitat z teto upravy tvaru) ale jak rikam zrovna todle neni nad to si to vyzkouset.

p.s.: jen je divne, ze to z nejakeho duvodu nejde upravovat pres sculptmode, ktery by byl idealni. (nebo ze by bug? uz nekolikrat jsem narazil na vec ktera mi dost vadi a to ze pro urcite ukony jsou nabizeny funkce blenderu, ktere ale nejsou funkcni - tak proc jsou aktivni? uz se tak tesim na 2.5)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz