blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Soft Body a BAKE RENDER http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=6383 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Siso [ stř led 14, 2009 4:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | Soft Body a BAKE RENDER |
Da sa nejak nabakeovana simulacia SOFTBODY zeditovat? resp. mat v IPO krivkach vysledok toho co si comp vypocital? |
Autor: | jucas [ pon led 19, 2009 6:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
A co si představuješ, že by ty IPO reprezentovaly? Polohu každého bodu? To by byla opravdu ergonomická editace. Jinak by mohly fungovat shape keys (nezkoušel jsem). |
Autor: | Siso [ pon led 19, 2009 7:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No mna len zaujima na co je potom v BAKE menu button EDIT BAKED FRAMES (alebo tak nejak, nemam teraz pred sebou blendera), to budes urcite vediet, ze? |
Autor: | vklidu [ pon led 19, 2009 9:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
rekl bych, ze staci vyzkouset - kdyz das Bake blender si ulozi polohu jednotlivych vertexu a pri dalsi animaci uz je nepocita (coz v podstate dela i normalne, protoze uklada do Cache, ale rozdil je ze po zapeceni uz fyziku neprepocitava ikdyz zmenis parametry vetru nebo rotaci, ktera by mela fyziku ovlivnit) - v Bake Editing muzes v Editmode menit polohu kazdeho vertexu v jednotlivych frame (pripadne upravit zapeceny tvar na frame 50 a nechat dalsi chovani softu prepocitat z teto upravy tvaru) ale jak rikam zrovna todle neni nad to si to vyzkouset. p.s.: jen je divne, ze to z nejakeho duvodu nejde upravovat pres sculptmode, ktery by byl idealni. (nebo ze by bug? uz nekolikrat jsem narazil na vec ktera mi dost vadi a to ze pro urcite ukony jsou nabizeny funkce blenderu, ktere ale nejsou funkcni - tak proc jsou aktivni? uz se tak tesim na 2.5) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |