blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Soft Body a BAKE RENDER
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=6383
Stránka 11

Autor:  Siso [ stř led 14, 2009 4:52 pm ]
Předmět příspěvku:  Soft Body a BAKE RENDER

Da sa nejak nabakeovana simulacia SOFTBODY zeditovat? resp. mat v IPO krivkach vysledok toho co si comp vypocital?

Autor:  jucas [ pon led 19, 2009 6:17 pm ]
Předmět příspěvku: 

A co si představuješ, že by ty IPO reprezentovaly? Polohu každého bodu? To by byla opravdu ergonomická editace. :)

Jinak by mohly fungovat shape keys (nezkoušel jsem).

Autor:  Siso [ pon led 19, 2009 7:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

No mna len zaujima na co je potom v BAKE menu button EDIT BAKED FRAMES (alebo tak nejak, nemam teraz pred sebou blendera), to budes urcite vediet, ze? :)

Autor:  vklidu [ pon led 19, 2009 9:49 pm ]
Předmět příspěvku: 

rekl bych, ze staci vyzkouset :)
- kdyz das Bake blender si ulozi polohu jednotlivych vertexu a pri dalsi animaci uz je nepocita (coz v podstate dela i normalne, protoze uklada do Cache, ale rozdil je ze po zapeceni uz fyziku neprepocitava ikdyz zmenis parametry vetru nebo rotaci, ktera by mela fyziku ovlivnit)
- v Bake Editing muzes v Editmode menit polohu kazdeho vertexu v jednotlivych frame (pripadne upravit zapeceny tvar na frame 50 a nechat dalsi chovani softu prepocitat z teto upravy tvaru) ale jak rikam zrovna todle neni nad to si to vyzkouset.

p.s.: jen je divne, ze to z nejakeho duvodu nejde upravovat pres sculptmode, ktery by byl idealni. (nebo ze by bug? uz nekolikrat jsem narazil na vec ktera mi dost vadi a to ze pro urcite ukony jsou nabizeny funkce blenderu, ktere ale nejsou funkcni - tak proc jsou aktivni? uz se tak tesim na 2.5)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/