Právě je sob lis 30, 2024 11:07 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: UVW EDITOR + oznacovani
PříspěvekNapsal: pon led 26, 2009 8:37 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 8:18 am
Příspěvky: 111
Jde v Uv editore oznacovat postupne prilehajici body k oznacenemu. V edit mode to jde pres CTRL + num+/-. Ale v Uv jsem na to neprisel. A jeste neco. Je nejaka moznost, abych oznacene plochy (oznacene v Uv editore) uvidel i na modelu? Nebo to jde jenom s edit modu do Uv? Nejak to s tim oznacovanim dobre nechapu.
Ps. Na co je v Uv editore ten kursor, ktery muzu ruzne preklikavat?
A jeste, da se nejakej bod, kterej je spolocnej pro vice facu rozdelit na vice bodu, aby se facy dali osamostatnit. 3D max to ma, asi to ma i Blender, ale nevim, kde to najit. ...Anglictinou moc nevladnu, ve skole jsme meli jeste rustinu. :-(.


Naposledy upravil Bildo dne pon led 26, 2009 8:57 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 26, 2009 8:56 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
napríklad ak si nastavíš transformácie podľa kurzoru, funguje to rovnako ako v 3D mode


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 26, 2009 11:06 pm 
Offline
-
-

Registrován: ned črc 22, 2007 1:59 pm
Příspěvky: 148
Bydliště: Litoměřice
S tim označováním ctrl+/- to asi nefunguje ale je tam supr možnost která funguje i v edit modu ,že zmáčkneš 2x B a pak levím tlačítkem myši přidáváš nebo prostředním ubíráš vertexi. A klečkem určuješ velikost toho "štětce".
Tý poslední otázce nevím zda rozumím dobře ale roztrhnout face můžeš ve viewportu tak že označíš hrany kde to cheš mít rozpojený a dáš ctrl+E a zvolíš mark seam.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 26, 2009 11:36 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 8:18 am
Příspěvky: 111
Jj, o tech rezech vim, ale pri modelovani jsem asi neco "prepnul" a pri unwrapu mi to zacalo delat spatne unwrap pres ty svy. Model to rozreze nejak jinak, VUBEC NE PRES TY SVY ??? (kdyz ale dam novy projekt a vlozim trebas kostku a udelam svy, tak mi to unwrapuje spravne !!!) -Tak nevim... U toho "pokazenyho UV editoru" mi ale zaclo fungovat vse divne(project from cylinder...nevim...)
Nicmene spatky k otazce. Myslel jsem to tak, ze kdyz 2 facy u sebe oznacim v edit mode (trebas v top), dam unwrap project from wiew, vygeneruje mi je do site stejne jako je pohled v edit mode. Ja bych ale chtel ty prostredni body, ktere jsou spolecne pro oba facy - v UV editore ROZDVOJIT, aby se kazdy face osamostatnil. Vlastne to same jako udelat svy, ale v UV editore. Protoze v tom mem konkretnim pripade mi to "delani svu blbne..."
3D max dokaze body primo v Uv editore zduplikovat a tim rezat svy.
Ma neco takoveho i Blender?
Snad jsem to tu rozepsal nejak zrozumitelne.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 27, 2009 6:57 pm 
Offline
-
-

Registrován: ned črc 22, 2007 1:59 pm
Příspěvky: 148
Bydliště: Litoměřice
Tak to je jednoduché: v UV editore klikneš na "Sync UV and mesh selection", pak na "face" a vybereš ty plochy který chceš roztrhnout. A je to :) . Pak je můžeš zas samožřejmě i svařit.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz