blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
UVW EDITOR + oznacovani http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=6409 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Bildo [ pon led 26, 2009 8:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | UVW EDITOR + oznacovani |
Jde v Uv editore oznacovat postupne prilehajici body k oznacenemu. V edit mode to jde pres CTRL + num+/-. Ale v Uv jsem na to neprisel. A jeste neco. Je nejaka moznost, abych oznacene plochy (oznacene v Uv editore) uvidel i na modelu? Nebo to jde jenom s edit modu do Uv? Nejak to s tim oznacovanim dobre nechapu. Ps. Na co je v Uv editore ten kursor, ktery muzu ruzne preklikavat? A jeste, da se nejakej bod, kterej je spolocnej pro vice facu rozdelit na vice bodu, aby se facy dali osamostatnit. 3D max to ma, asi to ma i Blender, ale nevim, kde to najit. ...Anglictinou moc nevladnu, ve skole jsme meli jeste rustinu. . |
Autor: | Antharon [ pon led 26, 2009 8:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
napríklad ak si nastavíš transformácie podľa kurzoru, funguje to rovnako ako v 3D mode |
Autor: | Dosal [ pon led 26, 2009 11:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
S tim označováním ctrl+/- to asi nefunguje ale je tam supr možnost která funguje i v edit modu ,že zmáčkneš 2x B a pak levím tlačítkem myši přidáváš nebo prostředním ubíráš vertexi. A klečkem určuješ velikost toho "štětce". Tý poslední otázce nevím zda rozumím dobře ale roztrhnout face můžeš ve viewportu tak že označíš hrany kde to cheš mít rozpojený a dáš ctrl+E a zvolíš mark seam. |
Autor: | Bildo [ pon led 26, 2009 11:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jj, o tech rezech vim, ale pri modelovani jsem asi neco "prepnul" a pri unwrapu mi to zacalo delat spatne unwrap pres ty svy. Model to rozreze nejak jinak, VUBEC NE PRES TY SVY ??? (kdyz ale dam novy projekt a vlozim trebas kostku a udelam svy, tak mi to unwrapuje spravne !!!) -Tak nevim... U toho "pokazenyho UV editoru" mi ale zaclo fungovat vse divne(project from cylinder...nevim...) Nicmene spatky k otazce. Myslel jsem to tak, ze kdyz 2 facy u sebe oznacim v edit mode (trebas v top), dam unwrap project from wiew, vygeneruje mi je do site stejne jako je pohled v edit mode. Ja bych ale chtel ty prostredni body, ktere jsou spolecne pro oba facy - v UV editore ROZDVOJIT, aby se kazdy face osamostatnil. Vlastne to same jako udelat svy, ale v UV editore. Protoze v tom mem konkretnim pripade mi to "delani svu blbne..." 3D max dokaze body primo v Uv editore zduplikovat a tim rezat svy. Ma neco takoveho i Blender? Snad jsem to tu rozepsal nejak zrozumitelne. |
Autor: | Dosal [ úte led 27, 2009 6:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to je jednoduché: v UV editore klikneš na "Sync UV and mesh selection", pak na "face" a vybereš ty plochy který chceš roztrhnout. A je to . Pak je můžeš zas samožřejmě i svařit. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |