S Blenderom sa zaoberam len par mesiacov a stretol som sa s podobnymi problemami ako ty. Trosku to opisem:
1.) S tym ze ti hadze chybu uz pri 300 by som skor hladal problem v HW. neviem sice aky mas comp ale mne sa podarilo spravit jeden BAKE na rozliseni 600 (a to nebolo este to co som od toho chcel, lenze viac som uz compu davat nechcel). No aby som sa dostal k podstate. Ked som rano prisiel ku compu ktory uz dopocital fluid tak som mal vyuzite pamate na 7.8GB, pritom samotny MESH zaberal asi len 1GB. A chybu nikdy nevyhodilo.
2.) Tekutina sa stracala aj mne pokial objekt bol dost tenky alebo iba plane. Dokonca som zistil teraz pred koncom spotu ze mi z jedneho pohara trochu tecie normalne zboku...
vyzera to vtipne, obisiel som to sikovne kamerou, novy prepocet by som uz nedal psychicky ani casovo...
3.) tak to neviem...
4.) s tymto som sa presne stretol aj ja. Proste kvapalina reagovala na domenu akokeby skor. U mna konkretne si vymyslela raz ze podlaha bola trochu skor.
Ako som to pochopil ja tak sa nevyplaca menit uz nabakeovanemu fluidu parametre a znova ho prebakeovat. Ak zmena tak od zaciatku s novym oznacovanim FLUID vlastnosti k objektom, vtedy mi to nerobilo. Takze si ukladat radsej blend ako zalohu. Asi bug ako hovoris.
5.) v blizkej dobe poslem mpg a uvidis.