blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Fluid bugy a...mozna oprava? http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=6441 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Kapo [ sob úno 07, 2009 12:42 am ] | ||
Předmět příspěvku: | Fluid bugy a...mozna oprava? | ||
Mam taky problem...teda seriu problemov, chcel som sa previest postupom, ako zanimovat ako tekutinu nejaky objekt...tak som spravil ruku a tu chcem zanimovat... takze problemy: 1. Potrebujem to detailne, no ked nastavim resolution na 300 zacina to hadzat chybu...a ruka aj tak nie je detailna! 2. Tekutina sa [niekde] straca...proste zmensuje svoj objem, ako to vidno na obrazku...snimok 25 ku 77... 3. cele sa to vlni a nechova sa to ako realna tekutina... 4. Pri piatom snimku to robi vpravo taky...pruzok, proste akoby sa to dotykalo domainu, lenze objekt je od domainu na hony vzdialeny...je v strede a ani nahodou sa nedotykaju...aj tak je tam bug... 5. a napriek bodom hore z Blenderu VZNIKAJU kvalitne animacie tekutin...aj ja chcem! pls help, za pripadnu pomoc dakujem
|
Autor: | zgerbiak [ sob úno 07, 2009 12:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Buď si nastav Prev-Res tiež na 1000, alebo si v Disp-Qual.: prepni Preview na Final. |
Autor: | Kapo [ sob úno 07, 2009 2:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zrejme si necital moj post...PADA TO UZ PRI 300! nemozem nastavit 1000 boze...pri prewiev resolution ani 100...hned vyhlasi chybu! to druhe bola moja chyba, nespomenul som, ze mam obidve na final... |
Autor: | Kapo [ ned úno 08, 2009 4:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
to nikto nevie? vsetky animacie na youtube vznikli nahodou? preco mi to robi taketo veci? co s tym mam robit? |
Autor: | Genom [ ned úno 08, 2009 5:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Řekl bych že máš příliš velký objekt Domain...proto se ti ta kekutina jakoby ztrácí... |
Autor: | Kapo [ ned úno 08, 2009 7:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tato pripomienka mi tiez napadla, ale zase...na youtube (furt sa odvolavam tam) maju cele vyliate moria, obtecene mesto atd...a bud zmensim fluid, alebo zvacsim domain, stale sa (mne) tekutina straca... nechces spravit tutorial? |
Autor: | Kapo [ stř úno 11, 2009 12:43 am ] |
Předmět příspěvku: | |
fakt nikto nevie? mam poslat *.blend, ze sa mi nato dakto pozrie? |
Autor: | ArchoX [ stř úno 11, 2009 12:55 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Kapo píše: fakt nikto nevie? mam poslat *.blend, ze sa mi nato dakto pozrie?
dobrej nápad pár z těchle problémů mám totiž taky a z youtube fluidů z blenderu taky civím oči |
Autor: | Genom [ stř úno 11, 2009 6:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pošli .blend...juknu na to... |
Autor: | Siso [ pát úno 13, 2009 2:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | Cau |
S Blenderom sa zaoberam len par mesiacov a stretol som sa s podobnymi problemami ako ty. Trosku to opisem: 1.) S tym ze ti hadze chybu uz pri 300 by som skor hladal problem v HW. neviem sice aky mas comp ale mne sa podarilo spravit jeden BAKE na rozliseni 600 (a to nebolo este to co som od toho chcel, lenze viac som uz compu davat nechcel). No aby som sa dostal k podstate. Ked som rano prisiel ku compu ktory uz dopocital fluid tak som mal vyuzite pamate na 7.8GB, pritom samotny MESH zaberal asi len 1GB. A chybu nikdy nevyhodilo. 2.) Tekutina sa stracala aj mne pokial objekt bol dost tenky alebo iba plane. Dokonca som zistil teraz pred koncom spotu ze mi z jedneho pohara trochu tecie normalne zboku... vyzera to vtipne, obisiel som to sikovne kamerou, novy prepocet by som uz nedal psychicky ani casovo... 3.) tak to neviem... 4.) s tymto som sa presne stretol aj ja. Proste kvapalina reagovala na domenu akokeby skor. U mna konkretne si vymyslela raz ze podlaha bola trochu skor. Ako som to pochopil ja tak sa nevyplaca menit uz nabakeovanemu fluidu parametre a znova ho prebakeovat. Ak zmena tak od zaciatku s novym oznacovanim FLUID vlastnosti k objektom, vtedy mi to nerobilo. Takze si ukladat radsej blend ako zalohu. Asi bug ako hovoris. 5.) v blizkej dobe poslem mpg a uvidis. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |