blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
ctrl+c-active UV coords http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=6499 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Vybi [ stř úno 18, 2009 4:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | ctrl+c-active UV coords |
Mam problem. nevim jestli to je bug nebo nekde neco spatne nastaveny: zkousim mapovat ten gympl a jelikoz se me tam hromada veci opakuje, chtel sem pouzit kopirovani koordinat. Jednou namapovat oblouk a pak kopirovat uv nastaveni. Jedna se o jeden mesh. Kdyz sem zkousel ctrl+c-active UV coords, (dale jen ctrl+c+3) tak se me nova koordinata otoci a samotny body site jsou o jedno posunuty. Pr.: mate dve krychle (jeden mesh) jednu krychli otexturuju tak, ze je dole bila a nahore cerna, kdyz bych kopiroval unwarp pres ctrl+c+3 tak mam bocni face vlevo bily a vpravo cerny. pritom kordinaty v UW okne jsou taky posunuty...bod vlevo dole ve skutecnosti odpovida vertexu vlevo nahore, bod vlevo nahore zase vertexu vpravo nahore, atd-kvuli tomu nejde sit napravit obycejnym otocecnim site o 90 stupnu. V nove scene funguje vse jak ma, append stavajiciho modelu ovsem kopiruje nadale spatne. Otazka tedy zni: existuje jeste otaceni uv koordinaty bez face modu? popr co nastatvit, aby se textura pres ctrl+c+3 nedeformovala. PS: kdyztak poslu video, kde je chyba videt, spatne se to vysvetluje edit: nakonec sem nasel otaceni uv koordinat...kliknete na face v edit modu, date ctrl+f a na vyber je jak rotace, tak zrcadleni UV, tahle nabidka musela vzniknout pri zaniku face modu, tedy kolem verze 2.45/46 takze jen prijit na to, proc se ctrl+c+3 vetsinou spatne nakopiruje |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |