blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Render
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=6512
Stránka 11

Autor:  Kapo [ ned úno 22, 2009 1:19 pm ]
Předmět příspěvku:  Render

Vas nestve, ze ked si zminimalizujete renderovacie okno, progress zmizne? aj s poctom vyrenderovanych policok?

Neda sa spravit, ze ked si zminimalizujem okno, alebo ho niecim prekryjem a zase ho vyvolam, aby sa mi zobrazil progress aj s vyrenderovanymi polami? je to bug mojej grafickej karty, alebo co? je na to nejaky figel?

za pripadnu pomoc dakujem...

Autor:  Sagi [ ned úno 22, 2009 1:39 pm ]
Předmět příspěvku: 

Dělalo mi to v Blenderu taky :wink:

Všeobecně při jakémkoliv renderu je můj počítač hrozně zpomalený. Pokud na render nechvátám tak s oblibou nastavuji ve Správci úloh spřažení jen na jedno jádro. Nicméně to asi nevyřeší tvuj problém.

Autor:  Kapo [ ned úno 22, 2009 1:51 pm ]
Předmět příspěvku: 

Sagi píše:
Nicméně to asi nevyřeší tvuj problém.


nie, pretoze som sa pytal na nieco ine :wink:, ale dobre vediet ,ked som chcel hrat tak som daval sprazeni na jedno jadro, ale nepomohlo to, hry chcu PC pre seba...sekali :D

nejaky iny figel na zobrazovanie progressu renderu?

kvoli tejto odpovedi na forum som ho zase prekryl :lol:

Autor:  6xx [ ned úno 22, 2009 2:21 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Render

Kapo píše:
Vas nestve, ze ked si zminimalizujete renderovacie okno, progress zmizne? aj s poctom vyrenderovanych policok?

Neda sa spravit, ze ked si zminimalizujem okno, alebo ho niecim prekryjem a zase ho vyvolam, aby sa mi zobrazil progress aj s vyrenderovanymi polami? je to bug mojej grafickej karty, alebo co? je na to nejaky figel?

za pripadnu pomoc dakujem...


To je dáno tím, že internal neobnovuje obsah okna při jeho změně. S tím nic nenaděláš. Ledaže bys tuhle část přepsal.

Autor:  Bumpkin [ ned úno 22, 2009 4:31 pm ]
Předmět příspěvku: 

Kapo: presne jak psal 6xx, ale resenim je treba pouziti externich rendereru :wink: pak jak si rikal ze se ti sekali hry, tak je to dano tim ze mas 2jadrovy procesor a pokud na jedno jadro das render na druhy das hru tak ti nezbejva nic pro system a tudis hra se bude sekat pac se bude delit o jadro se systemem na kterem bezi musel by jsi mit aspon 3 jadrovej procesor :wink:

Autor:  Váca [ ned úno 22, 2009 4:49 pm ]
Předmět příspěvku: 

Me to dela jen nekdy :-D kdyz sem doma renderoval, tak jednou mi to zmizelo, jednou to tam zustalo i pri prekriti :-D nedovedu si to vysvetlit.

Autor:  Kapo [ ned úno 22, 2009 5:05 pm ]
Předmět příspěvku: 

vacik156 píše:
Me to dela jen nekdy :-D kdyz sem doma renderoval, tak jednou mi to zmizelo, jednou to tam zustalo i pri prekriti :-D nedovedu si to vysvetlit.


to mas este dobre...mne raz (no dobre dokopy 4 krat) zmizol komplet celonocny render...no image rendered... :? :lol:

Autor:  pantau [ ned úno 22, 2009 6:27 pm ]
Předmět příspěvku: 

Bumpkin: z tvojej odpovede by vyplyvalo, ze na jednojadrovom procesore sa nedali hrat hry, lebo isli na jednom jadre so systemom ;)

ak hre staci jedno jadro tak by malo ist bez problemu aj renderovat aj hrat na dvojjadre, teda aspon mne to ide

Autor:  Kapo [ ned úno 22, 2009 7:49 pm ]
Předmět příspěvku: 

pantau píše:
Bumpkin: z tvojej odpovede by vyplyvalo, ze na jednojadrovom procesore sa nedali hrat hry, lebo isli na jednom jadre so systemom ;)

ak hre staci jedno jadro tak by malo ist bez problemu aj renderovat aj hrat na dvojjadre, teda aspon mne to ide


no neviem, skusal som san andreas (ale na starom PC, tam som nemohol nastavit sprazenie, nedalo sa na com) a sekalo to jak svina...na novom som neskusal...mohol by som skusit gothic 3, ale to sa mi zasekava kazdych dvadsat sekund aj s dvoma jadrami, nie este s jednym :lol:

btw: toto je moj tisici prispevok, vsimli ste si? :banana: :xmas: :woot:

Antharon píše:
TO ZNAMENÁ ŽE SI SPAMMER!!!! :banana: :onfire: :banana: [/img]


:lol: :lol:

budem editovat tento prispevok, chcem si udrzat tisicku :D (joj keby to bolo tisic eur :))

Autor:  Antharon [ ned úno 22, 2009 9:43 pm ]
Předmět příspěvku: 

a nemohlo by to byť náhodou tým, že render využíva aj iné veci než len procesor? niekde tie dáta byť musia predsa (hdd, ram?) niekadiaľ to musí tiecť (káble, zbernice?) výkon to proste znižuje aj keď máš dvojjadro...

TO ZNAMENÁ ŽE SI SPAMMER!!!! :banana: :onfire: :banana: [/img]

Autor:  maTTo_corp [ pon úno 23, 2009 9:51 am ]
Předmět příspěvku: 

Antharon píše:
a nemohlo by to byť náhodou tým, že render využíva aj iné veci než len procesor? niekde tie dáta byť musia predsa (hdd, ram?)

súhlasím s Antharonom...osobne mám s týmto problémom skúsenosť, ťiež sa mi to stáva ale kamarát má takmer identickú zostavu (grafika,procák), ale má 2gb ram a ja len 1gb....keď som niečo renderoval u neho tento problém som nemal...teraz nehovorím že väčšia ram to zaručene vyrieši ale taká je moja skúsenosť... :)

Autor:  Siso [ pon úno 23, 2009 11:27 am ]
Předmět příspěvku:  Cau

Jednoducha vec. Renderuj cez prikazovy riadok. Tam ti vypisuje pekne v ktorom "stvorceku" z kolych sa nachadza, potom co robi z NODov akurat...vidis tam pekne vsetko a aj historiu samozrejme ked si ju zrolujes dole. :) A naviac nemas tam graficke rozhranie takze pc by malo byt trochu sviznejsie..

Autor:  Kapo [ čtv bře 26, 2009 1:14 pm ]
Předmět příspěvku: 

ako mam renderovat cez prikazovy riadok? :shock:

Autor:  Siso [ čtv bře 26, 2009 1:38 pm ]
Předmět příspěvku: 

hier!

http://forums.cgsociety.org/archive/ind ... 44440.html

:)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/