blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

vyber facu se stejnou texturou
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=6535
Stránka 11

Autor:  frca [ pát úno 27, 2009 10:18 am ]
Předmět příspěvku:  vyber facu se stejnou texturou

Jdou nejak vybrat vsechny facy se stejnou texturou (brano podle textury v uv image editoru), aby sla ta textura treba snadno vymenit?
Diky

Autor:  jankoš [ pát úno 27, 2009 12:09 pm ]
Předmět příspěvku: 

jakým způsobem jsi nastavil ty facy s jinou texturou? podle řezu, vertexových skupin nebo od oka?

Autor:  frca [ pát úno 27, 2009 1:14 pm ]
Předmět příspěvku: 

Podle potreby, tzn. uplne obecne.

Autor:  Ash [ pát úno 27, 2009 2:14 pm ]
Předmět příspěvku: 

Najlepšie je priraďovať textúry pomocou materiálov, potom sa dá vyberať vertexy podľa materiálu, ku ktorému sú priradené.

Bez materiálov by sa na to musel napísať skript.

Autor:  frca [ pát úno 27, 2009 10:23 pm ]
Předmět příspěvku: 

Díky za tip, ale já už mám napsaný exportní plugin, který materiály ignoruje a používá právě ty textury z uv. Navíc tyto textury se dají vrstvit, materiály ne. A navíc je tam ten 15-ti materiálový limit na objekt.

Autor:  Antharon [ sob úno 28, 2009 12:57 am ]
Předmět příspěvku: 

v živote som nemal viac ako 8 materiálov na jednom objekte, čo to robíš prosím ťa, že chceš mať viac ako 20 textúr? :)

Autor:  Alfisko [ sob úno 28, 2009 8:31 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: vyber facu se stejnou texturou

frca píše:
Jdou nejak vybrat vsechny facy se stejnou texturou (brano podle textury v uv image editoru), aby sla ta textura treba snadno vymenit?
Diky

"Replace Image" ti na to, co potrebujes postaci ;). Staci oznacit jeden face s texturou kterou chces vymenit a pouzit Image>Replace...
Jinak stejnou vec sem potreboval jednou udelat a nejlepsi jak ti mohu poradit je, aby sis delal vertex groups a podle tech to pote oznacoval.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/