blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Zmena meshu http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=6563 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Siso [ pát bře 06, 2009 4:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | Zmena meshu |
Ahoj. Ako zmenim objektu mesh? Mam animaciu kde mam nejake logo, s logom sa pracovalo v scene ma teda rozne zmeny IPO. Nechcem to cele robit znovu ale len zamenit terajsie logo za nove. V tom novom totiz maju jednu malu zmenu. Dik. |
Autor: | Genom [ pát bře 06, 2009 6:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak změnit objektu mesh? Tím že mesh zedituješ... Buď zedituješ mesh loga do požadované podoby a nebo změnu k stávajícímu meshi domodeluješ... |
Autor: | Antharon [ pát bře 06, 2009 7:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
respektíve mňa by celkom zaujímalo, či je možné spraviť v blendri inštanciu objektu, čiže mám objekt a iný objekt ktorý je kópiou pôvodného, ale maticové operácie ostávajú |
Autor: | Pitris [ pát bře 06, 2009 7:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Antharon píše: respektíve mňa by celkom zaujímalo, či je možné spraviť v blendri inštanciu objektu, čiže mám objekt a iný objekt ktorý je kópiou pôvodného, ale maticové operácie ostávajú
Místo Shift+D(kopie) dej Al+D(instance) |
Autor: | jucas [ sob bře 07, 2009 1:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Přidej do scény novější mesh, vyber starý i nový (v tomto pořadí) a použij ctrl-L - mesh data. Nebo lze obdobně zkopírovat IPO (volba object IPO). |
Autor: | Siso [ ned bře 08, 2009 3:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Diky, skusim. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |