blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
prevod plane s displaced texturou na objekt k dalsim upravam http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=6595 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | kaucukovnik [ ned bře 15, 2009 1:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | prevod plane s displaced texturou na objekt k dalsim upravam |
Ahojte. Mam vlastne jakoby pisek a objekt na nem stojici. Samozrejme to vypada blbe protoze objekt neni zaboreny v pisku. Jde objekt s displace texturou prevest na mesh abych mohl udelat rucne prostor pro diry na nohy? Snad obrazek napovi. |
Autor: | Pitris [ ned bře 15, 2009 1:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Co třeba u displace modifieru použit "Apply"? |
Autor: | Kapo [ ned bře 15, 2009 1:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ale ked sa nebojis mat tam viac poly, daj tam este subsurf, aj tak su tam na tom piesku ostre vybezky... |
Autor: | kaucukovnik [ ned bře 15, 2009 2:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ha, diky. Ja de....l sem si nevsiml ze je displae mod i v tech modifierech a mel sem to jen nastavane na material sekci (F5) A subsurf tam je taky. Zkusim. diky. |
Autor: | kaucukovnik [ stř bře 18, 2009 11:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Diky za rady. Zkusil sem to konecne a toto z toho vypadlo. Ted to jeste doupravit at nelevituje... |
Autor: | Genom [ stř bře 18, 2009 11:49 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
kaucukovnik: a nebylo by rychlejší, nebo praktičtější nakreslit displace mapu? Výsledek by pak mohl vypadat např. takhle...
|
Autor: | kaucukovnik [ čtv bře 19, 2009 4:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Hmmmm, to by mozna bylo... ale byl by to na me neobvykle inteligentni napad.... Du si zjistit jak to funguje. |
Autor: | Genom [ čtv bře 19, 2009 5:50 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Tady je ukázkovej .blend ...není to nic složitýho...
|
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |