blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

horizont
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=6623
Stránka 11

Autor:  Landork [ sob bře 21, 2009 9:26 pm ]
Předmět příspěvku:  horizont

Potřebuji poradit.Zatím jsem nepřišel na to, jak se v Blenderu dělá horizont,mám na mysli zemi končící v nedohlednu. Nevím ani pod čím to hledat..Za každou radu děkuji

Autor:  Ragnos [ sob bře 21, 2009 9:54 pm ]
Předmět příspěvku: 

jestli myslíš plane končící v nedohlednu tak to se dělá přes circle vyextrudovanou do dálky jako horizont trebas na 64 segmentu kruznice na ni jeste treba subsurf.

a jestli myslis studioshot tak na nej pres circle vyextrudovany dostrany trosku nahoru

nebo jestli myslis neco jineho tak to lip konkretizuj pls

Autor:  Landork [ sob bře 21, 2009 10:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ragnos píše:
jestli myslíš plane končící v nedohlednu tak to se dělá přes circle vyextrudovanou do dálky jako horizont trebas na 64 segmentu kruznice na ni jeste treba subsurf.

a jestli myslis studioshot tak na nej pres circle vyextrudovany dostrany trosku nahoru

nebo jestli myslis neco jineho tak to lip konkretizuj pls


přesně to myslím,plane do nekonečna,vyzkouším to.Dřív v Cinema4D jsem tohle nemusel řešit protože tam na to je přímo objekt země a v Blenderu jsem nevěděl jak na to.Dík

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/