blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Moře v Blenderu podle Ship Simulator 2006 http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=6629 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | CélineDionFanPetr [ úte bře 24, 2009 5:22 pm ] | |||
Předmět příspěvku: | Moře v Blenderu podle Ship Simulator 2006 | |||
Zdravim mám dotaz jak byste udělali v blenderu takovehle moře? Já umim zatim akorat tohle ale je nerealisticke:( pomocte prosim:)
|
Autor: | kogys [ čtv bře 26, 2009 8:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
To první je fakt divný ale to druhý se mi líbí.(Zatím tomu moc nerozumím) ale už od pohledu to splývá edit:Aha to první je tvoje a to druhy z té hry jo ? |
Autor: | CélineDionFanPetr [ čtv bře 26, 2009 8:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jj proto jsem sem napsal protže bych chtěl aby to vypadalo aspo na podobne jako v Ship Simulatoru:) |
Autor: | Forseti [ čtv bře 26, 2009 9:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
1. najdi si nějaký tutorial na tvorbu vody (vodní hladiny) 2. toho co je kolem té lodi (ta rozčeřená voda) by šlo dosáhnout 2 způsoby
lepší - částečně vymodelovat, doplnit partiklama a vhoně otexturovat |
Autor: | Sunshaftstudios [ pát dub 03, 2009 10:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ja by som doporucoval dat tam plane s mirrorom, a gloss by som zapol, a dal este aj normal mapu s texturou clouds |
Autor: | CélineDionFanPetr [ stř zář 22, 2010 5:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Moře v Blenderu podle Ship Simulator 2006 |
Hojte co říkate na tuhle vodu? Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us |
Autor: | boogie [ stř zář 22, 2010 8:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Moře v Blenderu podle Ship Simulator 2006 |
Jo ten spodní obr. je moc pěknej . A voda je dost dobrá, možná by to chtělo přidat nějaké vlnění. |
Autor: | Juricaj [ pon zář 27, 2010 10:09 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Moře v Blenderu podle Ship Simulator 2006 |
No je třeba si s tím vyhrát, zkus na čtverec hodit subdivide multi fractal, pak nějaký ten subsurf, set smooth a donastavit lesk, mirror, průhlednost, uv textura by taky bodla. |
Autor: | CélineDionFanPetr [ pon zář 27, 2010 11:01 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Moře v Blenderu podle Ship Simulator 2006 |
UV TEXTURU vody? :) jako podvrstvu materialu ? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |