blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

reset rotácie animovaného objektu
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=6640
Stránka 11

Autor:  Dreamak [ pát bře 27, 2009 6:11 pm ]
Předmět příspěvku:  reset rotácie animovaného objektu

vytvoril som si plane, namapoval trávu, otočil o 90 stupnov okolo x osi aby bol plane zvisle. Naanimoval som plane tak že sa mierne točí okolo x-osi tam a späť čo ma pôsobiť tak ako že ten trs trávy pohybuje vo vetre. Potom som si cez Alt+D vytvoril kopie modelu aj s animáciou a každý model som pootočil okolo z osi tak ako je to na druhom obrázku, ale po spustený animácie Alt+A sa ich rotácie okolo z osi zresetujú tak ako na prvom obrázku... ako by sa to dalo fixnúť resp. čo robím vo svojom postupe zle??

Přílohy:
asdf.jpg
asdf.jpg [ 52.38 KiB | Zobrazeno 249 krát ]
asdf1.jpg
asdf1.jpg [ 47.43 KiB | Zobrazeno 249 krát ]

Autor:  Genom [ sob bře 28, 2009 9:07 am ]
Předmět příspěvku: 

Pokud jsi už vytvořil animaci a pak provedeš v ní nějaké změny, tak aby se projevili, musíš ty změny opět uložit -> I -> LocRot...

Autor:  Dreamak [ sob bře 28, 2009 3:55 pm ]
Předmět příspěvku: 

problém nie je v tom, že nefunguje rotácia v animácii, tá je v poriadku, trsy trávy sa pekne "vlnia vo vetre"... problém je ten, že to ako som tie plany natočil pri pozicovaní sa resetuje (všetky plany sú otočené jedným smerom) hned ako dám prehrať animáciu cez Alt+A ... ked sa animácia dohrá tak planom sa zachová resetovaná rotácia a nejde to vrátiť späť ani cez undo :cry:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/