blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
yafray sklo http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=6717 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Sunshaftstudios [ ned dub 26, 2009 7:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no musis si kuknut par tutorialov, a musis nastavit asi vacsi depth... inac ja s yafrayom moc skusenosti nemam ja som na Internal a V-Ray |
Autor: | Sunshaftstudios [ pon dub 27, 2009 9:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
co keby som ti poslal .blend s jednoduchou scenou so sklom? |
Autor: | Antharon [ pát kvě 01, 2009 11:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
moja skúsenosť so sklom v yafe je asi taká, že zapnúž sklo z menu v raymirr, znížiť trocha mirror a aby to fungovalo (caustika), tak potrebuješ enormný depth a okrem toho zdroj fotónov, čiže photon light alebo photon GI |
Autor: | Ragnos [ sob kvě 02, 2009 1:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak postni ten .blend at se ti na to podivame |
Autor: | Antharon [ sob kvě 02, 2009 5:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak už mi to je jasné, máš tam na jedničke Cdepth, a prave ta urcuje vnutorne odrazy v objektoch, a preco máš omg vypnutý raytracing?! |
Autor: | Landork [ stř čer 24, 2009 8:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: |
kubis28 píše: hmmm zkousel jsem ten cdepth zmenit ale nic to nedela...rey mam samozrejme zapnuty ...zkousel sem i obycejnou sklenici vyrenderovat ale vypada to blbe vubec jak sklo....kdyztak ji sem hodim a jesli muzete tak se prosim mrknete na to mozna je to nejaka banalita ale fakt nevim.... Máš tam moc velký lom světla,nastav zhruba na IOR 1.02 |
Autor: | Antharon [ čtv čer 25, 2009 6:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: yafray sklo |
sklo má IOR 1,52 |
Autor: | Landork [ sob čer 27, 2009 11:48 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: yafray sklo |
Antharon píše: sklo má IOR 1,52 Nevím jak komu, ale mě u renderu yafray to dělá moc velký lom že přes sklo té skleničky není skoro vidět.Když ale nastavím kolem 1.02 tak už to vypadá jako sklenice Zjistil jsem že hodnota 1.52 pro sklo platí jen v interním renderu,pro yafray musí být hodnota podstatně menší. |
Autor: | Genom [ sob čer 27, 2009 5:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: yafray sklo |
Pak je teoreticky chyba v yafrayovi, protože IOR pro sklo je 1.52, což je dáno fyzikálně...takhle to má fungovat pro všechny rendery, né jen pro interní... |
Autor: | Antharon [ sob čer 27, 2009 6:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: yafray sklo |
alebo má kolega obrátené normály na vnútornej strane :) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |