blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

yafray sklo
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=6717
Stránka 11

Autor:  Sunshaftstudios [ ned dub 26, 2009 7:56 pm ]
Předmět příspěvku: 

no musis si kuknut par tutorialov, a musis nastavit asi vacsi depth...

inac ja s yafrayom moc skusenosti nemam ja som na Internal a V-Ray

Autor:  Sunshaftstudios [ pon dub 27, 2009 9:09 pm ]
Předmět příspěvku: 

co keby som ti poslal .blend s jednoduchou scenou so sklom?

Autor:  Antharon [ pát kvě 01, 2009 11:03 pm ]
Předmět příspěvku: 

moja skúsenosť so sklom v yafe je asi taká, že zapnúž sklo z menu v raymirr, znížiť trocha mirror a aby to fungovalo (caustika), tak potrebuješ enormný depth a okrem toho zdroj fotónov, čiže photon light alebo photon GI

Autor:  Ragnos [ sob kvě 02, 2009 1:15 pm ]
Předmět příspěvku: 

tak postni ten .blend at se ti na to podivame

Autor:  Antharon [ sob kvě 02, 2009 5:58 pm ]
Předmět příspěvku: 

tak už mi to je jasné, máš tam na jedničke Cdepth, a prave ta urcuje vnutorne odrazy v objektoch, a preco máš omg vypnutý raytracing?!

Autor:  Landork [ stř čer 24, 2009 8:49 pm ]
Předmět příspěvku:  Re:

kubis28 píše:
hmmm zkousel jsem ten cdepth zmenit ale nic to nedela...rey mam samozrejme zapnuty ...zkousel sem i obycejnou sklenici vyrenderovat ale vypada to blbe vubec jak sklo....kdyztak ji sem hodim a jesli muzete tak se prosim mrknete na to :cry: mozna je to nejaka banalita ale fakt nevim....

Máš tam moc velký lom světla,nastav zhruba na IOR 1.02

Autor:  Antharon [ čtv čer 25, 2009 6:49 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: yafray sklo

sklo má IOR 1,52

Autor:  Landork [ sob čer 27, 2009 11:48 am ]
Předmět příspěvku:  Re: yafray sklo

Antharon píše:
sklo má IOR 1,52

Nevím jak komu, ale mě u renderu yafray to dělá moc velký lom že přes sklo té skleničky není skoro vidět.Když ale nastavím kolem 1.02 tak už to vypadá jako sklenice :-)
Zjistil jsem že hodnota 1.52 pro sklo platí jen v interním renderu,pro yafray musí být hodnota podstatně menší.

Autor:  Genom [ sob čer 27, 2009 5:55 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: yafray sklo

Pak je teoreticky chyba v yafrayovi, protože IOR pro sklo je 1.52, což je dáno fyzikálně...takhle to má fungovat pro všechny rendery, né jen pro interní...

Autor:  Antharon [ sob čer 27, 2009 6:33 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: yafray sklo

alebo má kolega obrátené normály na vnútornej strane :)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/