blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Explode modifier http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=6757 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Siso [ pon kvě 04, 2009 1:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | Explode modifier |
Pouzivam explode modifier spolu s particle sysytem ale nedokazem prist na to ako mat celu tuto animaciu opacne. Proste aby to slo z vybuchu do neporuseneho objektu. Poradite mi niekto? |
Autor: | Váca [ pon kvě 04, 2009 1:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
vyrenderovat vybucg a pak v nejakym videoeditoru to dat pozpatku |
Autor: | Siso [ pon kvě 04, 2009 1:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no to je riesenie... snad keby ten vybuch bol ako jeden celok animacie. Hladam nejake ine riesenie, konstruktivne... Napada ma premenovat vsetky bsys subory opacne, lenze to si zas neviem predstavit ak tam budem mat nasimulovanych vybuchov 10 ako sa v tom budem orientovat. |
Autor: | Siso [ pon kvě 04, 2009 4:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak nasiel som na nejakych ang forach ze to proste nejde. Ci je to BUG alebo nie to neviem, ostatne tu cast animacie ktoru potrebujem opacne urobim ako vravis... |
Autor: | Antharon [ pon kvě 04, 2009 5:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nie, nie je to bug, proste s tým len nikto nepočítal, ale inverzné rendrovanie je úplne bežné, tak nechápem, prečo s tým robíš také obštrukcie:) |
Autor: | Siso [ pon kvě 04, 2009 6:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Inverzne renderovanie - a to najdem ako kde? Alebo sa tomu vravi len tak ze si to potom postprodukcne otocis? Samozrejme nieje problem to otocot. ale co v pripade ak mas scenu zlozitu a potrebujes particly proste opacne. Budes editovat kompletne IPO celej sceny len pre to aby si dosiahol opacny vybuch napriklad? To je trosku mimo, nie? |
Autor: | Antharon [ pon kvě 04, 2009 7:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mno, keď počítaš aké náročné to je vymodelovať priamo a aké zložité inverzne, tak je to jasné |
Autor: | Siso [ pon kvě 04, 2009 7:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no uz mam render otoceny. Dufam ze sa dockame nejakeho upgradu alebo ze to uz bude v 2.5ke. Viem si to predstavit v zivych farbach, proste by len ukladal ten svoj zmatok suborov v opacnom poradi ocislovane |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |